Ziua barbatului = 1 leu si 30 de bani?

Astazi este ziua noastra,ziua barbatului.Iar?!Am mai scris un articol si pe 9 martie parca..Click sa il cititi.

Ehh,nu conteaza atata timp cat e ziua berii,a distractie si a iesitului cu prietenii.

Ziua de azi mi-am petrecut-o prin capitala,pe la facultate(am avut examen),plimbandu-ma si uitandu-ma in jur daca barbatii se mandresc pentru ca sunt sarbatoriti.Si…culmea,isi vedeau de treaba lor,cu copiii la plimbare,facand piata,cumparand paine si ducand gunoiul.

Te astepti ca de ziua ta sa primesti cadouri,lazi de bere si mult sex.Dar nimic…Femeile vin cu scuza:”A mai fost ziua voastra pe 9 martie,pe ….,aseara nu ai iesit cu Andrei?!Eeee…ce atata sarbatoare”…si iti inchid gura.

Astazi am fost sa imi cumpar de mancare de la un magazin de langa Victoriei.Si intru eu,ma scarpin in cap si cumpar ceva +2 paini pentru zile negre.Total 13,3 lei.

Scot eu banii…Totalul din buzunar 12 lei.Ma uit la bani,ma uit la ea si zic : ”Ma ceva nu e in regula…”

Banii mei nu ajungeau ca sa ii platesc fetei serviciile prestate.Adica…sevitul de la tejghea.

Dupa ce m-am gandit 1 min,am zis:”Renunt la o paine…nu mai imi trebuie.E criza si trebuie sa mancam mai putin”

Vanzatoarea: ”Ehh lasati ca imi aduceti maine 1 leu si 30 de bani…”

Eu ma uit la ea si imi zic in gand : ”Eu stau la 70 de km distanta de magazinul asta,nu o stiu,nu ma stie…”

Eu: ” Aaa,ok.Pana la ce ora aveti deschis aici?”

Ea: ”Lasa ca ii aduci maine daca nu poti astazi…”

Am iesit din magazin,m-am oprit putin si m-am gandit : ”Ce doamna…Pacat ca este ziua barbatului,ca ii luam o floare…” (cand ma aprovizionam de acasa cu bani)🙂

Acum va intreb pe voi…Merita sa fac 70 de km ca sa dau diferenta de 1 leu si 30 de bani?🙂

~ de Habarnist pe Mai 5, 2010.

13 Răspunsuri to “Ziua barbatului = 1 leu si 30 de bani?”

  1. intrebarea e..ce sanse sunt sa mai vin curand la acest magazin? pt k e cam naspa sa te duci la ea peste o sapt..si sa zica, k nu i-ai adus restu de bani(oricum putin probabil sa isi aduca aminte de tine la cati clienti are..) a 2 faza e urmatoarea..sigur se asteapta sa nu ii mai duci banii inapoi avand in vdr k era prima oara cand treceai pe acolo(de obicei zic asta cei care te vad aproape in fiecare zi in magazinul lor si sunt destul de siguri k mai treci pe acolo si isi iau banii)
    si ink o faza e aia k oricum multi clienti nu mai iau restul de 2-3-5 mii de lei deci oricum nu sta in 10 mii cat ti-a ingaduit tie sa nu platesti. desi astea de la mne nu dadeau inainte nimic dak nu aveai pana la ultima mie de lei..cand u de multe ori le lasai si 5 mii cad nu luai restu:) dar asa e omu:D acum s-au mai induplecat:))
    app : la multi aaaaani barbate

  2. M-a vazut baiat frumos ..:-j sau stia ca am blog…:))
    Ms,ms🙂

  3. :))da domne..te-a vazut intrand pe usa si ce a zis? „asta e habarnistul…hm..dak ii dau pe moca se simte flatat, hai k ii fac o reducere.”:-j

  4. Exact..si avea si picioare frumoase,un fund superb si buze ca ventuza..:)) glumesc..:d

  5. inteleg k e ziua barbatului da…deja vrei cam multe:))

  6. exact ce ziceam…:d

  7. din fericire mai sunt persoane cumsecade, nu ca la o anumita institutie bancara care da restul in monede vechi de 100 lei

  8. eu zic ca la la o data viitoare,tocmai ptr ca nu gasesti oameni ca ea decat f rar…sa ii duci 2 lei si o floare..si sa ii spui de unde ai venit. sigur isi va aduce apoi aminte de tine cu placere…

  9. @scorpio72 Problema e ca nu stiu daca mai trec pe acolo in urmatoarele 3-4 luni…:)

  10. de-ai sti ce replici mi-am auzit eu in legatura cu ziua de azi:)) nu mai imi vine sa zic de ziua barbatului. cat despre faza cu banii, eu zic sa-i dai banii la femeie cat mai curand:))

  11. Ce replici?Sa le auda poporul :d nu ne amendeaza nimeni…

  12. ma simt cand zici de „andrei” :))

  13. La multi ani!

Lasă un răspuns

 
