Nu da click…iti bea din casa!

Nu mai pot!!Din 3 in 3 minute primesc massuri de tipul ”foto  http://joblin.co.nz/image.php”.Credeam ca lumea s-a prins ca nu trebuie sa dea click pe toate cacaturile pe care le primeste,sa nu mai creada ca daca trimite mass salveaza negrii din africa si pe copilul grav bolnav,ca Dumnezeu te iubeste daca trimiti la toti prietenii din lista ta acele cuvinte magice si ca o sa-ti dai drumu’ daca vezi o fotografie cu un link cam dubios.

Dar..nu de asta sunt suparat.Daca tot e virus…macar putea sa contina si linkul blogului meu,lumea sa trimita massuri de tipul :”Nu dati click pe habarnist,e un virus care va rupe calculatorul in 2,il arunca pe geam si iti bea toata bautura.Atunci sa vedeti trafic!!

A ajuns virusul ala si la prietenii vostrii?🙂

~ de Habarnist pe Mai 3, 2010.

6 Răspunsuri to “Nu da click…iti bea din casa!”

  1. oo da! sunt terorizat si eu de cateva zile incoace. imi tin status pe messenger despre cum se scoate virusu, poate isi mai revin infectatii astia.
    uitati aci’ link daca va intereseaza: http://cristi26.wordpress.com/2010/04/30/solutie-virus-yahoo-messenger-–-“foto-httpariafotos-comimage-php-sau-httptviceimg-comimage-php”/

  2. da e cam naspa faza cu virusul asta:) dar poate asa nu o sa mai fie lumea curioasa sa dea click pe tot ce prinde:))

  3. @Lăutaru’dinBeci Am intalnit persoane care nu stiu cum sa faca asta:))) e greu de intrat in C: :-j

  4. su eu am primit pe mess,normal fraiera din mine,daca nu a stiut,a dat clic..asta e…dar nu s-a intamplat nimic

  5. @scorpio72 Ai salvat fisierul ala?

  6. nu,nici macar nu am putut sa il deschid

Lasă un răspuns

 
