Habarnistul…in varianta South Park si Simpsons.

Am primit o provocare de la cineva,sa imi fac autoportretul pe urmatoarele doua siteuri:

South Park si The Simpsons.

M-am amuzat in timp ce le-am facut si am incercat sa le redau cateva trasaturi specifice mie..:)

Va provoc si pe voi(cei din blogroll) sa faceti acelasi lucru si sa postati ce a iesit.

Distractie placuta! 🙂

~ de Habarnist pe Mai 1, 2010.

7 răspunsuri to “Habarnistul…in varianta South Park si Simpsons.”

  1. sincer? in asta din South park esti ok da in the simpsons esti panarama rau:)) oricum..daca vezi ce mi-a iesit mie…=))

  2. Aş face-o şi eu cu plăcere, dar nu mă pricep. Oricum, tu eşti bine în ambele ipostaze! =))

  3. I’m in!
    Maine ma arat si eu in varianta South Park, Simpsons nu prea sunt pe placul meu.
    Din trasaturile specifice tie… trebuia aratata si dragostea pt bere, huh? :))

  4. Da…imi place mai mult vinu’…da merge si berea cand e cald afara..:d

  5. […] de la Omul plictisit . Mi-am ales costum de buburuza, de albinuta nu […]

  6. varianta South Park e mai resuita 😉

  7. reusita*

Lasă un răspuns

 
