1 mai…

A trecut si 1 mai..Dupa ce ca romanii au in fiecare zi o sarbatoare,ca mai mult se sta decat se munceste,ca se fura si micii dupa gratar daca nu esti atent…astazi a fost zi de iesit la padure.Stirile au fost pline de reportaje cu indivizi care isi laudau gratarul si vinul de la tata socru,de manelele date la maxim si de gunoiul lasat de petrecareti.Pai daca tot ai fost la padure si ai bagat friptane,de ce sa-ti misti curul ala gras ca sa-ti strangi gunoaiele?!

Eu nu am fost la gratar,dar in schimb am petrecut multe ore in aer liber.Pe la ora 21,ma suna un prieten…:’‘Hai si cu mine ca trebuie sa astept pe cineva la gara.Vine un prieten de la mare,ii e sete si nu are cum sa isi cumpere,ca trenul nu stationeaza mult in statie.”

Daca tot era 1 mai si nu eram cu micii intinsi la soare…am zis ca n-am nimic de pierdut.

Ajuns la gara am asteptat…Si am asteptat…si iar am asteptat…Dupa jumatate de ora (ghici ce am facut)..am asteptat.Stiti ce senzatie e sa ingheti ca un cacat,timp de 2 ore,asteptand un tren sa ajunga in statie?!

Si stai si te gandesti..:”Ba sa plec acasa?Da si daca vine in 5 minute si eu plec?!”…

Dupa zeci de telefoane,ne-am dat seama ca acceleratul nu opreste in gara unde il asteptam pe tanar..Dar am hotarat…:”Cand vine trenul,ii aruncam sticla,el o prinde,se hidrateaza si traim fericiti….”

Si a venit momentul adevarului..Tu vs tren,cu o sticla de apa in mana si un creier mult prea neted.Si faci semne cu telefoanele,sari,te agiti,esti in culmea fericirii,vezi trenul si brusc….ai pierdut momentul…

La 70km/h,ora 23,e cam greu sa prinzi o sticla de apa…Si te gandesti..:”La ce dracu am asteptat eu 2 ore?Mai avea 40 de minute pana acasa si putea sa bea un bidon de apa…”.

Totusi…am tras o concluzie astazi:”E greu sa arunci o sticla de apa,unui om pe care nu il vezi,la o viteza destul de mare”.

P.S: Fata saptamanii a fost schimbata!click

~ de Habarnist pe Mai 1, 2010.

6 Răspunsuri to “1 mai…”

  1. Pentru apa ai indurat tu?? NU se merita :)) Daca era bere mai ziceam dar pentru apa chiar nu se merita

  2. frate..daca nu a murit de sete de la mare pana unde il asteptai u sigur nu murea pana la buc..:)) bleg ai fost k ai stat atata timp in frig:-„

  3. ha ha :)) f tare..vezi ca ai un premiu de la mine😀

  4. @Malpraxis Eu trebuia sa ii dau apa…:d

  5. aha…si in primarie nu ai vrut sa vii,ca moare ala in tren:)) data viitoare sa te inveti minte:P

  6. futai cu malai…

Lasă un răspuns

 
