$ukar tube..se stie!

Chef in lumea manelistilor,a lautarilor si a cocalarilor.S-a lansat $ukar tube…cu semnul dolarului…(Sukar tube nu suna artistic).Daca gelatii nu aveau un site al lor,daca istoria si melodiile treceau neauzite…un om ‘inteligent’ a venit cu solutia..$ukar tube pentru toti ‘smecherii’ cu lant de aur,piele bronzata

si pentru cei pe care ii caracterizeaza versurile : ”Sa mergi la lautari, si sa arunci cu banii
Si sa te astepti cantand sa moara toti dusmanii”
(Bitza)…

Si de la mine 100$ impozitati,pentru toti vizitatorii mei..fara numar,comentarii si statistici!!!

http://www.sukartube.com/

~ de Habarnist pe Aprilie 27, 2010.

22 Răspunsuri to “$ukar tube..se stie!”

  1. sukar tube

  2. Multa minte nu se cere..$ukar tube e la putere :)))

  3. On:N’avem :)) ( dolarul de la $ukar,bineinteles )
    Off:Te’am adaugat si eu,mersi

  4. nu pot sa cred :)))))

  5. @blogarel Trebuie sa te obisnuiesti cu ideea :))

  6. asta mai lipsea..:)))))

  7. Titlu Vizualizări
    $ukar tube..se stie! 621

    Despre asta vorbeam!!
    :))

  8. daca asa sunt si ei mai fericiti….:))
    sau sunteti invidiosi ah?:->

  9. Oh da, vizualizari fara numar, fara numar! :))

  10. Orice ar face sunt in cadere libera!😛
    Cad „fara numar, fara numar”😆

  11. Da,asta lipsea..shukar tube:)) minunat!

  12. Am intrat pe shukar tube, dar nu este asa de tare.😦

  13. @phidas Tu la ce te asteptai de la Sukar tube?:|sunt manele luate dp youtube si puse pe un site pentru a face bani.Si cum zicea un manager de’al lor(am vazut la stiri)Sukar tube o sa rupa internetul in 2 :))) ps:eu n-am manager pt blog…

  14. „Hau, sa moara fanii mei de la maimutze incoace. ” $ukar tube ne mai trebuia… :)) Acum mai ramane sa se mai faca si Cacat Tube si gata..:))
    „sa moara dusmanii mei/
    ca m-am dat cu un kil de spray” =))))

  15. :))

  16. $ukar tube a facut senzatie in statistici :-s

  17. luati muie luati pula daca vb ceva rau despre site asta

  18. @madalin Dupa id-ul cu …boss,mi-am dat seama ca esti un ratat.

  19. sal

  20. Buna tuturor..nu inteleg de ce va certati…e doar un site..nu-i totuna kum arata..la uni ii plake la uni nu..asa k nu trebuie sa se supere nimeni pt komurile lasate

Lasă un răspuns

 
