Imi permit?

In ziua de astazi toata lumea se lauda.Daca iesi din casa iti este imposibil sa nu auzi ce tata descurcaret are ala,ce gagica buna a nimerit fraierul din blocul vecin,ce tare e $ukar tube,ce masina tunata are femeia de servici…. si lista poate continua.Asa ca asta seara o sa ma laud mai tare decat Dan Diaconescu..Click pe poze.(in direct si in reluare).

~ de Habarnist pe Aprilie 27, 2010.

5 răspunsuri to “Imi permit?”

  1. Noroc că ţi-am recunoscut bucile, că scrisu’… mai va. Parcă e în ebraică! Mai ales ăla pe fund fond negru! =))

  2. ohoo..bravo :d

  3. @şilavaracald
    ”Noroc că ţi-am recunoscut bucile”…m-am speriat cand am citit prima oara,dar dupa mi-am revenit..:d

  4. imperechiati-v 2 cate 2 si luati si dobitoacele cu voi pe arca ca vine sfarsitul.

  5. =)))

Lasă un răspuns

 
