Asta vine dupa facultati…

Sa incep un post nou…

Astazi am stat acasa toata ziua,uitandu-ma la televizor si iesind din cand in cand pe afara…

La facultate nu m-am dus…pentru ca saptamana e mai frumoasa cand o incepi de marti si o termini joi,cand te trezesti la 12 si te gandesti la cu totul alceva decat la educatia pe care ti-o ofera o cladire din mijlocul capitalei…

Dar,brusc imi strica tot cheful un mesaj pe messenger..”Miercuri avem examen la engleza”. Prima data am crezut ca nu vad bine,a doua oara am zis ca e o gluma intre studenti,iar a treia oara am zis ca trebuie sa sun un prieten ca sa aflu adevarul.Si ce credeti?Gandul ca mai e destul pana sa inceapa examenele,ca ma pot plimba linistit pe ruta facultate-acasa..fara sa imi pese de invatat sau de gustul amar pe care ti-l lasa sesiunea,acele saptamani,luni,ani pana sa se termine semestrul 2…tocmai au venit,iar eu am ramas cu gandul…

Acum va scriu de la terapie intensiva,unde ma resemnez ca miercuri am primul examen….

PS: Mie nu imi e atat ca dau examenele,gandul si cuvantul ‘sesiune’ ma fac sa ma simt putin ciudat…”.La voi cum e?

Offtopic:Fata saptamanii a fost schimbata!!click

~ de Habarnist pe Aprilie 26, 2010.

6 Răspunsuri to “Asta vine dupa facultati…”

  1. terapie intensiva? nu prea cred :)) da’ daca zici tu ;;) ne anunti si pe noi cu cate restante ramai anu asta ( vrem sa vedem daca bati recordu )

    mi’ar face placere daca am face un link exchange 🙂

    ( http://dayligh02.wordpress.com/
    nume: ♦Daylight♦ )

  2. va primesc pe toti la mne la facultate…:D aici e lejer..te agiti putin cand ai sesiunea si gata:D ai diploma:)) bhaa urasc spiru

  3. vai ce mi-e mila de cerebelelu’ tau, ce o sa il torturezi azi cu engleza 😕 sa ma mai laud ca eu in sesiunea asta care la noi incepe peste o luna tre sa fac jumatate din examenele de anul trecut si cam toate de anul asta daca nu vreau sa ma duc in septembrie in vizita la facultate? nu…da ce rost are sa va stresez 😛

  4. Eu ma consolez cu faptul ca e ULTIMA sesiune. Si nu mai suna atat de naspa :))
    Am dat deja doua examene desi oficial sesiunea la noi incepe undeva la finele lui Mai.

  5. @simiyellow nu prea l-am torturat..Mi-am dat seama de cand eram mic ca oamenii destepti mor repede…:d

  6. @Danz3l Norocosule!:d

Lasă un răspuns

 
