Discutii de mess.Part3

Scream: bah nu mai tin minte nimic
yvonna…: ia lecitina
Scream: blahh. m-am lasat
yvonna…: dc?
Scream: uitam sa le iau
yvonna…: )))))))))))))))))

…………………………………………………….

eu: ce enervante pot fi fetele
eu: cateodata
eu: avea dreptate un tovaras
eu: cand zicea
eu: ca fetele sunt proaste
eu: plm iti vine pur si simplu sa le bati
eu: de fapt un studiu zice ca 85% dintre femei sunt proaste
ea: eu fac parte din restu de 25%
eu: mda..

…………………………………………………….

coae: ba
YahooHelper: Hi coae, I am an automated robot and I’m here to help you get familar with Yahoo! Messenger. Type some text in the window below and click ‘SEND’ to talk to me.
coae: ia pula
YahooHelper: Great, now we’re talking!

………………………………………………………..

TazZ : sa fie aia gravida?
kid vicious: nu cred ba
kid vicious: plm exista prezervative
TazZ : si ce
TazZ : exista si carti si cine le citeste?

……………………………………………………….

anonim: ba as vrea sa deturneze astia tramvaiu’
cirozel:ce ba?
anonim:da ba as vrea sa nu ma mai duc la scoala azi…sa vina unu in tramvai sa scoata o arma si sa-l deturneze
cirozel:ai ba da’ o scutire nu poti sa folosesti si tu….ca toata lumea

………………………………………………………..

Stefanutz : andra de care sony ai ?
AnDrutzZA : ericson
Stefanutz : de care ?
AnDrutzZA : albastru
Stefanutz : =)))))))))))))))))))))

……………………………………………………..

bya: ce faci iubitule?
BUZZ!!!
gabitzu: sa ma cac pe buzzu tau!x-(
gabitzu: tocmai dadeam defuse la bomba

……………………………………………………….

Grizzly: nu era de-ajuns ca ma streseaza unii cu pichammerul… atunci cand ei fac pauza, incepe o tiganca „fiaaaaare luaaaaam”… m-as duce la balcon sa-i strig aleia „ia-i dracu’ pichammerul si fugi cu el cu tot”

Revenim…

S-ar putea sa iti placa si : Discutii de mess.Part2.” ”Discutii de mess.Part1”

~ de Habarnist pe Aprilie 25, 2010.

6 Răspunsuri to “Discutii de mess.Part3”

  1. […] Prin urmare, recomand spre citire, pentru un început de săptămână frumos: pe Alle, pentru că, după câteva luni, am aflat în seara asta că a balanced diet is a cookie in each hand, iar cu puţină română şi cu multă voinţă afli cum numesti o persoană care… poate să îţi dea un gând frumos şi o lecţie de viaţă, aşa ca la Moldova. Iar dacă sunteţi mai comozi staţi pe mess. […]

  2. nu pot sa ma hotarasc care e mai tare:D

  3. baah promoveaza si blogu Grupului Scolar Agricol Fundulea..ai uitat de unde ai plecat 😐

  4. kiddin’ :P:D

  5. :))

  6. Astea le puteti gasii si pe Bash Forum Craiova 😛 😛

Lasă un răspuns

 
