Amintirile te tin in viata, ganduri te omoara..

Postul acesta o sa fie putin mai diferit de celelalte,adica nu o sa mai ramaneti cu un zambet pe fata si nu o sa se mai potriveasca comentariile gen : ”Haha..ce panarama”.

Ma trezisem din somn pe la ora 11 si jumatate si am deschis calculatorul.Nu m-am dus sa mananc pentru ca stiam ca mama trebuie sa vina,dintr-un moment in altul,in pauza de masa.Exact cand ma gandeam la treaba asta…se aude usa.Era mama…

Dupa ce mi-a pregatit ceva de mancare,mi-a povestit ce auzise pana sa vina acasa..

Un baiat dintr-un sat alaturat orasului meu,s-a spanzurat dupa ce si-a sarbatorit majoratul,spunand: ”De acum nu mai am de ce sa traiesc…”.

Niciodata nu o sa inteleg gesturile acestea si curajul sau prostia pe care trebuie sa o ai ca sa iti iei viata,stiind ca maine nu o sa mai admiri primavara,ca nu o sa mai iesi cu prietenii sau ca nu o sa mai poti zambi atunci cand vezi un lucru frumos..

Ii inteleg pe cei care sunt grav bolnavi si nu mai suporta durerea,dar nu pot intelege cum cineva la 18 ani s-a saturat de viata..

Atunci când tu îţi doreşti mori ,gândeşte-te că alţii ar da orice să trăiască!”..sunt niste cuvinte foarte mari,care iti provoaca un oftat sau te fac sa te gandesti de doua ori inainte sa faci ceva necugetat…dar,cu toate astea,altii aleg alta cale….

E trist ca nu toata lumea se poate bucura de viata asta,presarata cu un praf de lucruri frumoase(care raman amintiri),dar si de cateva lucruri neplacute..care trec cu timpul….

Oricum mori, ce rost mai are sa te sinucizi?!

~ de Habarnist pe Aprilie 23, 2010.

18 Răspunsuri to “Amintirile te tin in viata, ganduri te omoara..”

  1. adevarul e ca putini apreciaza ceea ce au…el nu a apreciat viatza cand altul se chinuie si vrea sa traiasca cu orice pret… alte femei fac avorturi cand multe altele fac tratamente peste tratamente sa poata avea unul… cred ca asta e firea omului:)

  2. Adevarat..:)

  3. Care plm mi-ai luat adidasii?

  4. Io ti i-am luat ba. Suna-ma daca ii vrei

  5. Poezie ai si tu niste jocuri?

  6. Ionut, Mai vrei sa fim impreuna? Suna-ma…

  7. Va ia dracu daca Mai veniti la ionut al meu sa ii mancati placinta, sa ii fumati tigarile, sa ii mancati tot din frigider, iar tie stricat-o jos mainile de pe baiatu Lu mama…

  8. :))

  9. Oricum mori ? citesc putina resemnare printre randurile tale.Trebuie sa pretuim viata si mai ales libertatea.
    Iar baiatul ala nu cred ca a dat dovada de curaj.Lupta cu zilele(si mai bune,si mai rele) e un gest de curaj.Sinuciderea inseamna sa renunti.Ii apreciez pe cei care desi au dus o viata grea,mai au puterea sa zambeasca.

  10. adevarat.. sinuciderea nu este o solutie, dar daca ajungi intr-un punct in care ai impresia, si chiar se intampla, ca nimeni nu te ajuta, nimeni nu e langa tine, plus faze peste faze nasoale care se intampla,probleme acasa, boli si multe altele.. atunci ti se pare ca daca pui punct scapi de toate (si chiar asa e). Oamenii sunt ciudati, timpul in care traim este ciudat in care unii cred ca la un moment dat va veni cineva pe pamant si va imparti lumea in rai si buni, adica Iisus. Aveti de asteptat mult si bine astia care cred.

  11. intr-adevar… sinuciderea nu este o solutie…. viata e atat de ciudata si are parti ascunse pe care nu ajungi sa experimentezi toate etapele vietii… dar cum zice si nimeni altu „Ca oricum mori, ce rost mai are sa te sinucizi
    Oricum toti oamenii raman la fel de perfizi
    Si cand cel mai grav esec te face sa te vinzi
    Incepi sa te-npingi dar te pierzi printre indivizi insipizï”

  12. =(((((((((((. bv fei ti-ai facut si fani emo acuma:D

  13. haj mi jearaua hazmokar pe balegar!

  14. @Poezie tu nu aveai somn la 7:22 ?!

  15. eu nu am inteles o chestie 😀 tipul asta practic avea ca ultima dorimta inainte de sinucidere sa isi sarbatoreasca majoratul sau cum? adica de ce dupa petrecere si de ce zice „de ACUM nu mai am….”

  16. iti dai seama pe ta-su paguba: intai bani de majorat apoi bani de inmormantare… :))

  17. de cand am aflat de el si pana acum nu-mi vine sa cred ca unu de seama cu mine a reusit sa faca asa ceva…

  18. AR FI CEVA DESTUL DE BUN SA TRAIESTI ASA SI IN ROMANIA CU SALARIILE ASTEA UNDE ABIA ITI DUCI TRAIUL DE ZI CU ZI FARA MANCARE SI FARA APA SA MUNCESTI DOAR SA-TI PLATESTI INTRETINEREA SI SA-TI CUMPERI CE VREI

Lasă un răspuns

 
