Bancul zilei

De ce erupe vulcanul din Islanda?

R: Pentru ca face Chuck Norris gratar.

Nu e foarte bun…da merge.

~ de Habarnist pe Aprilie 22, 2010.

9 Răspunsuri to “Bancul zilei”

  1. Sec:)))

  2. :)))) Erau multe tampenii d-astea cu chuck norris, dar asta e penala :)).

  3. sincer..nu-mi place bancu:D

  4. Tare!!!
    Am auzit dastea cu Chuck Norris cu zecile , dar asta e noua de cand cu vulcanul asta.

  5. Pai daia l-am pus 🙂

  6. eu stiam varianta asta: De ce erupe vulcanul din Islanda? R:pentru ca vrea Chuck Norris :))

    ps:am postat pe blog ceva amuzant. adica mie asa mi se pare 🙂

  7. e bun doamne :))))))))))

  8. Vrei sa facem schimb de link? 🙂

  9. family guy rules!

Lasă un răspuns

 
