Ierarhia intr-o firma mare.

Ierarhia intr-o firma mare :

– sefi
– sefuti
– sa-i futi
– fututi
– rasfututi
– pulimea

S-ar putea sa iti placa si : ‘Liniste,bat covorul!’

~ de Habarnist pe Aprilie 19, 2010.

8 Răspunsuri to “Ierarhia intr-o firma mare.”

  1. nu mai facut sa rad..:| sorry

  2. nu iti dai tu seama ce am scris eu aici..e o chestie :d

  3. geniala asta =))=)) stiam ca nu trebuie sa beau suc si sa intru la tine pe blog ca se intampla ceva urat (am scuipat tot sucul)

    offtopic: am avut si am de facut proiecte pt la fuckultate 😐

  4. :)) imi ceri daune morale si materiale?
    de alt suc am bani sa-ti dau :d

  5. foarte tareee!!! Tu in ce categorie intri?

  6. eu nu prea lucrez…:d

  7. da’ ai lucrat…o data ai fost intr-una din categoriile de sus si o data intr-una din cele de jos :)))

  8. buna asta :))

Lasă un răspuns

 
