Un pahar de vorba…

Bine v-am regasit…Au trecut 2 zile de cand n-am mai postat un articol,v-am amagit cu poze si m-ati injurat destul(sa zicem..).

In astea 2 zile in care am lipsit,am dat o restanta(Stiti faza cu ‘Nu esti student frate daca n-ai restante…’) si am fost sa imi ajut bunicii la vie.M-a batut soarele in cap,am mancat pe iarba si mi-a povestit mamaie tot ce s-a mai intamplat prin sat…

Bunica mea:O cunosti mamaie pe aia a lu’ ala de sta langa magazin?

Eu:Nu…

Ea:S-a facut mare si s-a maritat,acum e la casa ei,dar e urata…are o barbie si niste ţâţe pana sus de tot..eu n-am mai vazut ca aia…

Eu:Cum bre pana sus,pana-n gat?

Bunica:Nici chiar maica…da prea ridicate le are.Ce a vazut ala la ea..nush!?

Eu:Mda..

Bunica:Auzi ce canta muzica la astia din sat..e botez si se distreaza.Patru masini erau la poarta cand am trecut.O gramada de bani au bagat astia in curu lu ala mic,au mutat si WC-ul din curte ca sa puna cortul…

Si asa mai departe…

A fost frumos sa scap de stresul orasului,de ‘vegetatul’ in fata calculatorului si sa petrec o zi cu bunicii mei….chiar daca m-am intors acasa cam obosit si cu gandul la un somn de multe ore…

P.S: O noua Reteta culinara pe blog  click

~ de Habarnist pe Aprilie 18, 2010.

7 Răspunsuri to “Un pahar de vorba…”

  1. =))
    1 comentariu in plm!!! =))

  2. ma cu „si asa mai departe” ai stricat tot postu:))
    si cat m-am chinuit sa-l tin

  3. mai vrei sa povestesc?:)) nu aveam starea necesara :d

  4. deci daca se intalnesc mamaicile noastre ne lasa sa murim de foame 2 zile k tot nu termina de povestit:))

  5. razi u razi da poate te vad si pe tine la batranete…”nepoatee..ai vazut..”:))

  6. Asta e una din treburile principale de pe ordinea de zi la tara, de aflat despre vecinu’, de povestit, de chicotit 😀 Stiu cum e, am ambele bunici de la tara.

  7. tare bunica ta..

Lasă un răspuns

 
