Nu rade…si tu o sa treci prin asta.

M-am intors acasa…dupa 3 zile de umblat,vizitat si dansat.Acum jumatate de ora am venit din Craiova,locul unde locuiesc bunicii mei si alte cateva rude.

Scop principal:Nunta unchiului meu.

A fost o nunta frumoasa,cu bautura si mancare pe saturate.M-au enervat obiceiurile si tot ce tine de traditia romaneasca.Dupa ce barbieresti ginerele(am fost barbierul sef),merge mireasa la udat(nu stiu de ce..se merge cu galeata pe mijlocul drumului si se stropesc oamenii..),iar dupa se joaca bradul.Se aduna toata lumea in jurul unui pom sau creanga,dupa posibilitati si se holbeaza la mireasa care il impodobeste cu un covrig,niste ata si inca niste chestii.(suna frumos? ).Te plimbi de nebun dupa insuratei si dupa mergi la biserica..Dupa ce trece toata harmalaia,ajungi in restaurant…Acolo,te asezi unde iti e locul,discuti cu lumea,va admirati si iti pui un pahar de vin.

Dupa ce crezi ca s-au terminat toate obiceiurile,brusc lautarul striga ceva:

S-a furat mireasa…ba nu,se caca!

A fost frumos ca am baut si am asistat la niste povestiri amuzante.

P.S: Voua va plac traditile romanesti?

S-ar putea sa iti placa si: ‘Tacerea primaverii’

~ de Habarnist pe Aprilie 12, 2010.

9 Răspunsuri to “Nu rade…si tu o sa treci prin asta.”

  1. trebuie sa recunoastem ca unele sunt chiar banale si nu isi au rostul, insa,,,,intotdeauna furatul miresei a destins atmosfera:)
    oricum pe langa tot ce inseamna traditie o nunta se face remarcata prin originalitate si lucrurile speciale care fac din nunta ceva deosebit atat pt miri cat si pentru petrecareti:)

  2. da ba nu ne plac:))

  3. mda…eu ar trebui sa ma duc la o nunta, tocmai mi-a pierit tot cheful :)) damn!
    oricum, hai sa te distrezi un pic. cand eram mica am fost cu ai mei la o nunta de-a lui nu stiu care ca la cate nunti am fost dracu mai stie, si s-a furat mireasa dupa traditie. cand s-a intors mireasa, dupa vreo 3-4 ore bune in care mirele a zis ca isi baga toata averea in ea nunta, rochia mieresei arata…ca dupa razboi la cati cavaleri de onoare a avut prin padure sau pe unde or fi umblat tot timpul ala (nu erau femei printre cei care au furat-o) 😀

  4. de ce nu se mai posteaza nimic la „fata saptamanii”?

  5. @simiyellow ehh,era ultima ei noapte de distractie :d (varianta optimista)

  6. Am fost si eu anul trecut la nunta la verisoara mea si tot la fel. Babele cu trebuie facut aia, trebuie facut aia, ca asa se zice si asa se face, barbatii cu vinuletul si cu fripturile iar eu cu furatul miresei. Bineinteles.. si rasplata pe masura 😀
    Nu stiu.. unele obiceiuri sunt chiar absurde.

  7. „traditiile” astea inventate de babe sunt in plus. Partea najpa e ca eu nu am auzit tineri normali care sa zica ca s-au distrat la nunta lor. E mereu cate o persoana in varsta ( ca sa ma exprim civilizat) care sa le taie cheful si sa zica ca acum trebuie sa… sari de 3 ori in cap peste mireasa, sa-ti scuipi in san si sa dai bacsis mare lautarilor ca sa ai noroc tot anul…

  8. @Andu Adevarat…

Lasă un răspuns

 
