Am tone de respect,dar adidasii mei sunt rupti…

Lume,lume…am revenit!(aplauze/huiduieli).Sa va povestesc ce am mai facut eu in astea 2 zile de absenta?Cred ca ati raspuns: ‘Da’..(sa zicem)

Miercuri am fost  in club Fabrica pentru a asista la concertul lui Nimeni Altu’.E prea tare omul,face spectacol si te face sa pleci cu un singur gand : ”Banii n-au valoare,oamenii au valoare…”.

Imi place atmosfera de la concertele lui,faptul ca simte publicul si comunica cu el.Poti sa il saluti,sa discuti sau sa bei o bere cu el,fara sa fii deranjat de nimeni…Se vede ca face treaba asta din placere,ca traieste muzica si versurile lui sunt scrise din intamplari traite de el sau prietenii lui..(Asculta ‘Inca o poveste’..)

Multi il umplu de respect pe youtube,il felicita si il sustin…Cumparati albumul in original,daca vreti ca omul asta sa mai cante si sa scoata urmatorul album!!

Sunt mandru ca am luat autograful lui pe albumul ‘Nopti prea lungi’,ca am stat langa el si ca am ascultat live melodiile preferate.

Seara a fost perfecta….

(Revin cu poze de la concert!)

~ de Habarnist pe Aprilie 9, 2010.

10 răspunsuri to “Am tone de respect,dar adidasii mei sunt rupti…”

  1. stim frate am fost acolo cu voi,ne-am distrat si am ascultat muzica de calitate intr-un cuvant:PERFECT!

    P.S.inca mai am autograful ala pe mana:D

  2. „Nu e ca si cum vreau sa ma imbogatesc din asta/E doar ca sa pot continua sa fac asta”

  3. 🙂

  4. am fost si eu la un concert de-al lui in „el grande comandante” si sincer atunci nu a fost intr-o zi prea buna si ma cam dezamagit dar tot nimeni altu’ este. intradevar versuri foarte adanci!

  5. @Malpraxis
    Am fost si eu cand a cantat in ‘El grande comandante’

  6. :)) uha..traiasca cocos care a dormit ca un copil mic cu autograful langa corason:))
    si mai vrem domne la concert..desi saracu nimeni altu cred k o sa fuga de mine cand o sa ma mai vada pentru k am stat pe capu lui toata seara..ai pix? da-mi autograf aici..hai sa facem poze.. etc etc:D

  7. asa e..:d

  8. bai.. deci nimeni altu rulzzz.. adica omu merita tone de respect… nu scoate rime fortate, e pur si simplu genial:)

  9. bai vreau si eu pozele din seara aia cand dormeam cu autografu langa”corason” cum spune tovarasa silvia.

    data viitoare il pun iar sa-mi dea pe mana:)) ( sa fuga si de mine nu numai de tine silvia:))=)) )

  10. :>

Lasă un răspuns

 
