Unu scurt…

A trecut si pastele..Dupa trei zile de gratare si petreceri,mi-am adus aminte ca am blog.Sper ca n-ati uitat si voi…

Ma uitam la stiri si vedeam zeci de oameni care zac pe paturile spitalelor pentru ca au mancat prea mult.Niciodata nu o sa inteleg faza asta…Cat sa bagi in tine,cat sa te mangai pe burta,cate oua si friptura sa mananci?!,ca sa ajungi la spital.De bautura nu ma leg…..

Am vazut si cativa vegetarieni care,de sfintele sarbatori,au taiat urzica,stevia si ce aveau la indemana..Hai sa mancam toti buruieni,sa evitam carnea,ca sa traim 100 de ani.

Dar…daca mananci toata viata frunze,ca sa traiesti mult si la 25 de ani da masina peste tine?!

Ehh…sa trecem peste.

Revin maine.

~ de Habarnist pe Aprilie 6, 2010.

9 răspunsuri to “Unu scurt…”

  1. asa e la romani, bei si mananci pana nu mai poti.Asa cred ei ca il cinstesc pe Iisus.

  2. mie unu imi plac frunzele :))

  3. lumea a ramas cu sechele de pe rvemea lui Ceasca, cand nu aveau ce sa manance..acum termina tot in 2 zile:) sa ii anunte cineva ca au trecut ceva ani de atunci..

  4. vremea*
    si totusi…despre bautura de ce nu comentezi?:D

  5. pt ca uneori mai exagerez si eu…cu bautul :-„

  6. romani retardati, ii vezi peste tot

  7. Sall!!!
    Daca e unu scurt hai si una mica!!!
    Nu e bine nici daca mananci prea multa carne , dar nici daca mananci frunze. Nu mai bine te imbeti tu muci cu bere si nu mai mananci nimic???

  8. Daca te intereseaza un schimb de link pune blogul meu pe al tau , deoarece eu ma facut deja asta , poti sa verifici

  9. Paste fericit!

Lasă un răspuns

 
