Discutii pe mess part 2

EU: ce facusi ma cu aia ?
Alex : nimic ba crek isi dadu seama ca vreau s-o fut .
EU: da ce vroiai ma , sa o futi si sa nu-si dea seama?

–––––––––––––––––––––––––––-

Cirozel: imi pusai dentocalmin la dinte si dupama pisai..si nu ma spalai pe mana ..si acum nu-mi mai simt pula  😐
DRAKO: =)))))))))))))))))))))))))))))))

––––––––––––––––––––––––––––

aetana: ia zii
aetana: cand imi faci pizza d-aia?
cirozel: eu ?
cirozel: cand imi faci TU
cirozel: pai plm nu tu rufe nu tu mancare
aetana: i have big tits
cirozel: sah mat

––––––––––––––––––––––-

IeD3vil™: de fiecare data cand ma opreste politia ma simt ca in scufita rosie
IeD3vil™: de ce ai rotile asa mari ?
IeD3vil™: de ce ai cauciucurile asa late ?
IeD3vil™: de ce ai folie ?

––––––––––––––––––––––-

IeD3vil™: cate p**e ti`au trecut pe langa gura ?
Mihai_z: NIciuna
IeD3vil™: inseamna ca au nimerit toate

–––––––––––––––––––––––

laURRR~: bai, ai facut’ porcaria aia de problema la info?
laURRR~: mi-a compilat ‘anpwlea si a intrat in bucla infinita
Stefania: so ce impotent iam facut un blowjob si ia murit dupa 2 minute)))
Stefania: omg wrong window!
laURRR~: cout<<„B A S H E D!”

–––––––––––––––––––––––

Daemian: uite un exemplu
Daemian: diferenta la nivel de cod intre C++ si C# (aceeasi operatie in ambele cazuri)
Daemian: zi tu care iti pare mai facil
cineva: buna ziua, am vazut un spray pentru intarzierea ejacularii imi puteti spune si mie un pret?
cineva: fuck wrong window

–––––––––––––––––––––––-

Azi am cazut in pana pe autostrada, asa ca am iesit din masina si am pus triunghiul rosu la 100 de metri in spatele masinii, apoi m-am intors la masina sa astept ajutor. Peste vreo 5 minute am vazut o masina care s-a oprit la 100 de metri de mine. Din ea a coborat un baietzas, mi-a luat triunghiul, a intrat inapoi in masina lui … si … a plecat.

––––––––––––––––––––––––

kid vicious: robeeeert  >:D< :x:x:x:x :*:*:*:*:*
R0by: pitico >:D<
kid vicious:  :*:*:*:*:*
R0by: :*:*:*
kid vicious: stii cam ce vreau eu de la tine 😡  nu?
R0by: banuiesc :”>
kid vicious: pai si… tu nu vrei?
R0by:  nu ti se pare ca e cam tarziu ? 🙂
R0by:  tu ai impresia ca eu stau dupa tine?
kid vicious: asta inseamna ca dadusi altcuiva tema la mate? =((

––––––––––––––––––––––––––––

luc_terminator: sal…vrei sa vii la ziua mea?
Iulia: huh? unde?
luc_terminator: la mine acasa
luc_terminator: o sa avem si un clovn! nu e tare?
Iulia: da la tramvaiu de la mc nu te-ai gandit?
luc_terminator: hai ma ca nu mai suntem copii mici!

Revenim cu part3

Sursa:http://bash.craiovaforum.ro

~ de Habarnist pe Aprilie 3, 2010.

10 Răspunsuri to “Discutii pe mess part 2”

  1. :))

  2. buna asta:)))

  3. Sunshine Award pentru tine!! Paşte fericit!!

  4. aaa, si acum o sa faci ca taisa? cum face ea cu „gogule manaci rahat”? :)) oricum astea sunt mai misto decat alea a lu taisa(cred)

  5. ptr domnu’ konnu :))=))daca e bun merita publicat )).. macar eu iti scriu numele corect…

  6. am ras cu lacrimi…bune..

  7. Cea mai tare e poza cu motanul 😐

  8. cea mai tare e aia cu „inseamna ca au nimerit toate”=))))

  9. astept mai multe parti cu discutii pe mess ca sunt chiar calumea bre!!!:D

  10. Is usually blogengine better than wordpress blogs in some manner? Should be which is ever more popluar recently.

Lasă un răspuns

 
