1 aprilie

Astazi a fost ziua fratelui meu si ziua pacalelii…La multi ani!

Toata ziua am fost speriat ca o sa cad drept victima.E ciudat sa vorbesti cu cineva la telefon si sa-l intrebi de trei ori daca face misto de tine.Te cheama lumea pe afara,iti spune ultima barfa si tu le raspunzi:”Haha..1 aprilie..stiu”.

Ziua asta e facuta special pentru a aduce un zambet pe fetele oamenilor.Toti stau cu mana pe telefon si cauta ‘fraierul’,care sa nu-si dea seama.Si nu poti sa-ti dai seama mereu…

Daca te-ai pacalit de mai multe ori,te gandesti toata ziua si iti reprosezi :”Cum de nu mi-am dat seama?Mi-am facut planuri sa nu fiu pacalit si…s-a intamplat”.

Dar,la sfarsitul zilei,zambesti si te bucuri de glumele facute sau primite…

Oricum,viata ne ia la misto… :d

~ de Habarnist pe Aprilie 1, 2010.

7 Răspunsuri to “1 aprilie”

  1. 1 la muuuulti aaaaani pt adi ( sa ii zici k mai merge o bere)
    2 pe mne nu m-a pacalit nimeni azi:D doar astia cu greva lor la RATB :-W

  2. vii sa ma iei si pe mine de la peco?

  3. clar viata e o gluma.. cam nesarata ce-i drept.

  4. e o zi cu totul speciala 😀

  5. sa-ti creasca mare .. fratele:)) )

  6. sar’na :d

  7. La multi ani, fratelui tau!…chiar daca mai cu intarziere.. 😉
    Sa nu fie pacalit niciodata, numai in gluma! 😀

Lasă un răspuns

 
