Discutii de mess

Ti s-a intamplat sa dai peste o persoana mai ‘grea de cap’ ,pe messenger? Ai vrut sa spui ceva si s-a inteles total gresit?Lumea nu te baga in seama pentru ca esti urata?In articolul urmator veti vedea ca se poate si mai rau….

Alexa :Fata ma invitat kata la majoratu lui`..
Ana: Ktzi ani face?..

Alexa: de unde draq vrei s jtiu

––––––––––––––––––––––-

Anca: msms
Cosmin: sa traiesti
Anca: esti o bomboana knd vrei
Cosmin: poti sa ma sugi cand vrei

––––––––––––––––––––––

adelutza9: smake
SmakE: da?
adelutza9: cf?
SmakE: p`aci…ma plictisex
SmakE: u?
adelutza9: sunt fericita  …plec in italia…
SmakE: muisto
SmakE: misto *
adelutza9: nesimtitule
SmakE: scz…   din greseala
adelutza9: da da … si marmota invelea ciocolata in staniol
adelutza9 has signed out. (10/26/2008 12:23 PM)

–––––––––––––––––––––––––––-

strik2: ba ce ii urasc eu pe’astea
strik2: cu
strik2: „am treaba”
strik2: si niciodata nu zic ce treaba au
strik2: sau daca au .. cine stie ce joc de kkt joaca
strik2: pfff
squitii: lasa-ma ba ca am treaba

–––––––––––––––––––––

gutza_tokio_hotel666: $@Llut la toztyy fratzyy mey (mas)
gutza_tokio_hotel666: kre jukatzy un CS ???????  (mas2)
gutza_tokio_hotel666: 41.192.291.33 GO GO GO GO GO sERv3r de CS hay intratzy (mas3)
gutza_tokio_hotel666: BrB ,, veDetzy k yes putzinn sha Ynstal3z CS ddar intru la loc si Va anuntz knd intru  (mas4)
gutza_tokio_hotel666: decy bafta (mas5)
gutza_tokio_hotel666: gata Fraztylor am iNTrat la loc   vaM zys k va anuntz knd intru (mas6)
gutza_tokio_hotel666: Nicolae Gutza – La inima mai ars  .. .kre 0 ay ?   (mas7)
gutza_tokio_hotel666: vnd skuter armanydet(contacteme(nu io):batista_batista370 pt detalyy (mas8)
gutza_tokio_hotel666: mancamiati avataru(mas 9)
gutza_tokio_hotel666: nu may trimitezty fratzylor mas$ury :|||| ….. (mas11)
gutza_tokio_hotel666: vetzy k pt aya kre nu shtyzy idul meu este gutza_tokio_hotel666 si al doylea mai nou dar defapt il am demult ieste batista_batista370  (mas12)
gutza_tokio_hotel666: vedetzy k m duk pana la bukatarie sa beau nishte apik ma intorc repede  (mas13)
KillTheMF .: mda
KillTheMF .: o sa iau o gramada plusuri cand o sa vada aia de pe bash asta

––––––––––––––––––––––––––––––––

Alexandru Constandachi: mai esti beat ?
Alexandru Constandachi: parinte ?
BUZZ!!!
M@gu: nu e acasa
M@gu: maine vine
Alexandru Constandachi: ;/
Alexandru Constandachi: cu cine discut ?
M@gu: mama
Alexandru Constandachi: baiatul dumneavoastra se masturbeaza !

––––––––––––––––––––––––––––––

eu: hai ba afar k scapai de gagica’mea
eu: in sfarsit:))
nevasta: gresisi casutza
nevasta: ;;)
eu: 😐
nevasta: sugi pula marsh

––––––––––––––––––––––––––––

dopeman ruff: auziţi… ăştia din lista mea.. am o rugăminte, îmi merge foarte greu messu şi vreau să schimb avatarul dar nu pot pentru că am prea mulţi online… dacă aţi putea 5 minute să ieşiţi toţi de pe mess cât schimb avatarul, apreciez. mulţumesc

––––––––––––––––––––––––––––

eu: pisi, sa ti-o dau la ochiu’ maro=))
ea: ce prost esti,am ochii verzi si stii bine
eu: =)))))))

–––––––––––––––––––––––––––

$tefanutz: ba ce faci ?
$tefanutz: fgm raspunde… X(
BoGDaN: nu e bogdan sunt tatal lui
BoGDaN: ce inseamna fgm?
$tefanutz: facem gratar maine….
$tefanutz has signed out. (10/17/2009 2:55 PM)

Revenim cu partea a 2 a

Sursa:http://bash.craiovaforum.ro

~ de Habarnist pe Martie 31, 2010.

21 Răspunsuri to “Discutii de mess”

  1. conversatiile astea sunt chiar misto =))

  2. cat de panarama:)) mi-a placut de „nevasta”, iar ala..cel mai mare dobitoc:))

  3. :))=))) :))=))) :))=))) :))=)
    p.s. eu cand iau poze de pe blogul tau dau drepturi de autor ma..
    p.s.s. a da stai.. eu nu iau poze de pe blogul tau:))=)):P

  4. ceaiul e pentru Taisia.pardon..dp blogul Taisiei :d :-„

    • glumeam ma gogule:)) tu chiar ma iei in serios:))[-(… app apreciez k ai scumbat burtosul ala cu o priveliste mai palcuta;)

  5. nu te luam in serios..:d pai ma saturasem de el…
    app:buci de barbati n-am..ca puneam si pt tn..macar 5 min..sa te simti mai bn cand intri pe blog :))

  6. Te invit sa te spovedesti printr-o leapsa de Paste, care o vei gasi pe Blogu’ Dreacu’!

  7. Buna. imi place mult blogul tau, accepti link exchange?:) daca da, anunta-ma pe blogul meu sa vad mai repede. 😀

  8. Aia cu „muisto/misto*” e clasica…:))))

    Am si eu specimene de-astea in lista… ii tin doar ca sa ma amuz:))

  9. m-am cacat pe mine de ras can am intrat pe site-ul ala =)) metforic vorbind logic 😀

  10. ms, si eu te-am adaugat. 😀

  11. eu stau pe invisible…:d

  12. bash.craiovaforum.ro

  13. @Stefana exact,am precizat sursa.
    ”Sursa:http://bash.craiovaforum.ro”..scrie mai sus..:)

  14. Marfa…ce am mai ras…prea batuti in cap unii!!!…si prea amuzanti altii…:))

  15. auziţi… ăştia din lista mea.. am o rugăminte, îmi merge foarte greu messu şi vreau să schimb avatarul dar nu pot pentru că am prea mulţi online… dacă aţi putea 5 minute să ieşiţi toţi de pe mess cât schimb avatarul, apreciez. mulţumesc
    ™aLeX™ ™Alex™: e o gluma
    ™aLeX™ ™Alex™: ?
    ™aLeX™ ™Alex™: oricum eu nu mai stau mult
    ™aLeX™ ™Alex™:
    KINDERU CAIAC: nu

    Hide Recent Messages (F3)

    ™aLeX™ ™Alex™:
    ™aLeX™ ™Alex™ is typing a message.
    ™aLeX™ ™Alex™: hai fie
    ™aLeX™ ™Alex™ has signed out. (02.04.2010 17:49)

  16. :))

  17. 18 comentarii in plm =)))=)))

  18. prea misto:))))! mai vreau dastea! dak nu mai gasesti inventeaza tu:))

  19. F tari,dar deja invechite…gasiti si pe NuMaiBeauNiciodata.com discutii la fel de amuzante 😀

Lasă un răspuns

 
