Liniste!!bat covorul…

Asta e singurul post in care nu stiu despre ce o sa scriu..Dar idei am,maini am,ochi am…oleaca de inspiratie imi mai trebuie.

De cand am trecut la ora de vara,adica ora in care dormim mai putin, ma simt obosit,plictisit si imi e lene si sa merg pe drum.De 2 zile tot vegetez in fata televizorului…Ma uit la planta de langa televizor(nu stiu daca si ea ma priveste sau ma ignora) si ma intreb care e diferenta intre noi doi…

Dar,pana la urma mi-am dat seama…ea face fotosinteza!eu…nimic.

Sa trecem peste…

Mai sunt cateva zile si vine pastele(nu stiu unde plecase,dar asa se zice).Lumea e in curatenie,se bat covoarele,se spala geamurile si se sterge praful.Ca sa respect traditia,astazi am iesit cu tata sa batem dihania.Problema e ca, nu de batut imi era mie frica,ci de glumele pensionarilor.Cum dadeam eu fara mila si fara sa-mi pese ca l-am calcat in picioare jumatate de an,cum mai trecea un vecin si zbiera: ”Da ce-ai ma cu el?”,”Da ce ti-a facut ma de-l bati?!”…

Dupa ce ca mi-am asteptat randul si vreau sa-mi fac treaba,mai trebuie sa ascult si glumele lor.

La mine la bloc asa e…daca nu te misti repede,daca nu fugi cu victima la spinare,daca nu alergi pe scari…ai pierdut sezonul de batai!

Si in fiecare an e la fel….

~ de Habarnist pe Martie 29, 2010.

8 Răspunsuri to “Liniste!!bat covorul…”

  1. ha ha eu am scapat numa cu aspiratu. eu nu o sa bat niciodata covoare, pentru ca le doare:))

  2. :))cam multi pensionari cu glume expirate pe acolo pe la tine:))

  3. dak era nea’ costica il iertam:D
    si oricum te plangi prea mult pt cele 2 covoare pe care le ai in casa…ala din camera ta nu se numeste covor:D e covoras:))
    dak erai femeie si trebuia sa cureti toata casa ce faceai???te plangi pt niste covoare..of barbatii din ziua de azi

  4. o cresti de mica…si se ia de tine:f

  5. :)) domne…la noi in casa canta gaina:-„

  6. asta asa, sa te inveti minte, sa mai bati altadata covoare:D

  7. vad ca se pomeneste si de tata…e bine!am noroc ca am scapat..

  8. eu le bat seara sa nu ma vada nimeni, si atunci cu 2 casti in ureche.

Lasă un răspuns

 
