Terapie intensiva…

Am ajuns aseara pe la ora 21,la majorat.Lumea se acomoda,schimba doua vorbe,se admira si statea jos.Ca la fiecare petrecere,fetele danseaza din primul minut,iar baietilor le trebuie putin curaj.De obicei,acest curaj,se prinde repede.Sunt de ajuns cateva pahare de bautura si petrecerea este asigurata.

Am baut vin,putin coniac si a inceput distractia.Pierdusem putin firul pe la jumatatea petrecerii,dar ‘l-am gasit’…

Nu am inteles niciodata de ce trebuie sa pui baloane in sala,oricum lumea se imbata si le sparge.De ce sa nu pui prezervative atarnate?Sunt mai utile….

Am dansat,am baut si n-am mancat nimic.Eu am prostul obicei sa uit de mancare in momentul in care beau.Sunt mai defect din fire…

Camera se umpluse de fum,becurile erau aprinse,s-a facut exces de pahare de unica folosinta,chiar daca a fost ziua pamantului…(app:Consumul de energie electrică din România a crescut, ieri, în intervalul 20.00-21.00, în timpul Orei Pământului, când, normal, ar fi trebuit să scadă.)

Am ajuns acasa pe la ora 7,uimit de lumina de afara si de lumea de pe drum..Aveam un sentiment atat de dracesc,ma bucuram ca altii muncesc duminica,ca s-au trezit devreme si eu o sa dorm pana seara…

Cu voia dumneavoastra,un habarnist in viata…

~ de Habarnist pe Martie 28, 2010.

12 Răspunsuri to “Terapie intensiva…”

  1. aolooo . :)) u mai stii ce ai facut aseara?mai zic odata cuv ala cu `a`?

  2. pai daca stateati numai in baie..:d

  3. te-am chinuit rau?:>

  4. bre imi aranjam parul . si trebuia sa sara lumea peste tine sa treaca :)) ptu. zici ca erai politist la circulatie.

  5. :))=))))……:))=))doar atat..

  6. domne..vrem detalii:D si totusi nu ai pov si u nicio fapta eroica de la chef… astept ceva palpitant:))

  7. 🙂

  8. ia spunene ursule de tango-ul ala care lai facut cu printesa aia 😉

  9. e rau daca numai de baloane si pahare iti amintesti :))

  10. @blogarel imi amintesc aproape tot..nu am fost kamikaze rau …adica…am fost,dar mi-am revenit :-„

  11. la ce petrecere ai fost boss? b-)

  12. @Pasku La Dan grasu

Lasă un răspuns

 
