Bautura?Avem…

Maine seara plec la un majorat.E ziua unui prieten si prezenta este obligatorie.

Cum sa va explic eu voua?!La mine majoratele se impart in doua mari categorii:

Prima categorie:Beau incet si nu ma imbat,ma ametesc putin dar nu ma ia flama.De obicei la astfel de majorate,dimineata cand plec spre casa,ma intreb cum de am baut si picioarele imi functioneaza atat de bine .

A doua categorie(sa-i spunem..categoria kamikaze):Sunt majoratele pe care mi le amintesc,doar daca imi povesteste cineva ce s-a intamplat.La astfel de majorate,gazda te serveste cu bautura in cantitati industriale..

Mama m-a invatat ca nu-i frumos sa refuzi si ca trebuie sa termini tot ce ai in farfurie/pahar…(Stiti faza cu..’Sar’na pentru masa…’).

Numai ca…de data asta am o presimtire.Nu am mai baut de ceva timp si mintea-mi sopteste incet:”Alege varianta Kamikaze”.Parca e mai frumos cand dupa multe pahare te imprietenesti cu oricine,viata ti se pare mai usoara si femeia mai frumoasa…

O sa revin cu detalii despre acest subiect…

S-ar putea sa iti placa si :‘Prietenii mei(toate posturile)’


~ de Habarnist pe Martie 26, 2010.

22 Răspunsuri to “Bautura?Avem…”

  1. si eu am luat parte la fel si fel de categorii de majorate:))

    dar pentru Nila cum s.a numit majoratul lui Alex Schiller? :))) =))

  2. s-a numit : ‘o noapte sub cerul liber…’ :d

  3. abia astepti 😛 ( si faza aia ca nu ai mai baut de mult nu o cred :)) ) si sper ca nu o sa ma iei la pietre:|

  4. euu??nu esti tu vecina mea?!:-„

  5. ooo da, stiu categoria kamikaze 😛 echipeaza-te de pe acum cu un nurofen si un ness extrastrong 😉

  6. totusi…sa nu ajungi ca tipu din poza:D
    da domneee bei si ziua bei si noaptea ..da o sa am grija sa ajungi treaz la majorat..cum pleci de acolo..e partea a 2-a:))

  7. astept ,,continuarea,,…sper sa nu te doara prea tare capul

  8. buna,

    daca te intereseaza un schimb de link cu Gigelitatea – Citadela Sibiana page rank 4 250 in Zelist adauga-ma in blogrol de preferat 3 way, adica A->B->C si apoi trimite-mi un email in care sa-mi spui linkul si numele pe care sa le adaug, precum si unde pot sa verific ca m-ai adaugat.

    Danke,

    bafta

    Ciprian

  9. Done, esti in blogrolul IN ATENTIA CITADELEI SIBIENE.

    Danke si bafta!

  10. plm, bautura e buna, da nu face bine plm
    asssssssssssssssssssadsasd

  11. du-te si fa-te praf! meriti!

  12. :> ms ms

  13. voi n-ati baut o berea in viata voastrsa!!!

  14. baga==mi-as pula, sa vezi comentarii pe blogu lu ursu la greu!
    baga ursule, sa termini bautura lu ala!

  15. koane cine te-a suparat ma?:d

  16. nu m-a suparat nmneni, da plm, in ziua de azi, daca ai baut o bere esti boss, daca stii cat costa gramu de white widow esti dealer si daca primesti 2 telefone in 10 minute esti smecher@!

  17. o sa fac un post despre asta!

  18. asa sa te ajute Dumnezeu!:d

  19. Kamikaze..buna asta :))

  20. GET WASTED \M/

  21. i got a felling ….tonight is gone be a great night:))
    P.S nu cred ca te prinde 11 noaptea treaz

  22. daca nu refuzi e bine. asa e frumos :))

Lasă un răspuns

 
