Earth Hour

Mai sunt cateva zile pana la Earth Hour,mai exact data oficiala este pe 27,sambata..Daca nu stiti ce inseamna acest eveniment,va explic eu…Timp de o ora cei care vor sa ofere o mana de ajutor planetei,trebuie sa opreasca tot ce functioneaza pe baza de curent.Adica,sa stati ca popandaii pe intuneric…

Nu cred ca daca as sta o ora fara electricitate, as salva planeta,balenele ar duce-o mai bine sau babuinul si-ar gasi mai repete o partenera.Oricum,majoritatea care vor face acest lucru,adica timp de o ora sa se mandreasca cu gestul lor,in secunda urmatoare vor da drumu’ la televizoarele din toata casa…(fiecare se uita la ce-i place),la calculator si la alta aparatura pe baza de curent…

E mult mai bine daca,in timpul anului,stingi lumina cat de des poti,daca nu lasi apa sa curga siroaie,atunci cand te speli pe dinti sau daca eviti sa arunci gunoaie pe jos..

Ramane la latitudinea voastra daca stingeti luminile de Earth Hour..

~ de Habarnist pe Martie 22, 2010.

11 Răspunsuri to “Earth Hour”

  1. eu n-am curent acasa…

  2. :)) iti tinem noi lumanarea

  3. ia uite ca romania e mai putin luminata decat vestul europei….deci oricum facem economie 😛

  4. asta nu are legatura cu postul insa …iti urasc bestia! am hranit-o de m-am saturat ,credeam ca o sa creasca si ea….si cand colo ea ce face nenorocita? cand nu ii mai dau mancare se duce repede la alergat sa nu cumva sa se depuna 😕

  5. :))=)).. corect punct de vedere..
    oricum sambata la ora aia probabil o sa fiu cu dragii mei colegi care in loc sa aprinda lumina in cinstea Pamantului, vor aprinde tigarea:))=))

  6. @simiyellow eu il fraieresc mereu..se tine dupa mouse degeaba 🙂 e tare cand doarme..

  7. eu respect mereu traditia.

  8. sa te vad..:)

  9. offtopic: cum vrei sa te trec? Ursu sau habarnist?
    Eu as vrea sa ma treci Grapefruits. Ti-am raspuns la comentariu, scuze pentru intarziere 😛

  10. Niciodata n-am tinut cont de treaba asta cu earth hour…si sincer sa fiu pana anul trecut habar n-aveam de ea…pana mea…o sa uit sa sting lumina;))

  11. si asta e tot un soi de manipulare, oricum nu vor sta pe intuneric decat niste fatuci d-alea artiste

Lasă un răspuns

 
