Nu-i explici hotului cum se fura…

Astazi a fost o zi ciudata pentru mine.M-am trezit la ora 11,ma ridic din pat si ma duc in sufragerie.Acolo,surpriza!Era o fata,pe la vreo 23 de ani,in fotoliu si ii tot explica mamei mele ca a castigat o multime de premii.Mai exact,o tigaie,un aparat pentru muschii abdominali si un set de cutite.O salut respectuos si iau un loc pe canapea,ca sa asist la decernarea marilor premii.Din toata conversatia auzeam doar :”Felicitari,ati mai castigat un…”,nu c-ar fi vorbit domnisoara prea incet,dar eram eu prea somnoros.Vazand ca pe mine nu ma impresioneaza,a incercat sa imi explice cat de minunate sunt produsele ei de la teleshopping.Numai ca…’nu-i explici hotului cum se fura!’Eu am lucrat intr-un call center si stiam cum merg lucrurile pe acolo.Dar…produsele erau castigate,cel putin asa se lauda domnisoara.Cele trei produse valorau in total suma de 900 lei,dar compania lor nu putea achita TVA-ul perceput de stat..Adica,mai pe romaneste,era o ţeapa foarte mare.Ca sa intru in posesia premilor ‘castigate’ ,trebuia sa platesc 200 de ron…adica TVA-ul pretul integral al produselor+profitul lor ca le-au adus din China..

Culmea…dupa ce a plecat de la mine,vazand ca nu poate sa ma duca cu vorba,a batut si la alta usa…

Voi vã dati seama câtã lume castiga?!

~ de Habarnist pe Martie 20, 2010.

13 răspunsuri to “Nu-i explici hotului cum se fura…”

  1. da…si multi zic ca au facut o afacere..2 mil pe produse in valoare de 9..si in 2 zile se strica..nu am deloc incredere in produsele de la teleshopping
    plus ca la un cadou nu se cere tva:))

  2. „nu-i explici hotului cum se fura”..adevarat…mai ales tie care ai facut-o pe una sa cumpere un produs pe care il avea deja in casa…=))

  3. la mn nu a venit domnisoara ..dak dadea de tata :))

  4. cate rotatii pe minut avea tigaia?

  5. :))

  6. ii stiu si eu pe astia. . .iti dau o groaza de produse iar la sfîrsit un produs pe care trebuie sa-l platesti. 😆
    Si te aburesc cît de bune sunt produsele lor.

  7. :))

  8. Băăăăi, cum ai urcat de la 100 vizitatori la 3500 ?

  9. :))gogule adica pardon tu esti ursu.. rectific
    ursule.. cum mai stai cu „cocalarii”:))

  10. :)) binisor

  11. si eu am lucrat intr-un call center, da pe noi nu ne invatau cum sa furam, numa cum sa manipulam:))

  12. Parca o si vad pe domnisoara batand cu ura, la alta usa, deoarece tu, posibila victima a tepuirii, „te-ai prins” cum stau lucrurile! 😛 😆

    Si pe la noi au venit cu asfel de „premii”…
    Stiam ceea ce urmeaza si le-am spus ca timpul este prea pretios pentru a fi irosit!

  13. o romanie plina de excroci…sau escroci(cum pana mea s-o scrie) eu le zic direct sa plece de la usha mea,nici macar nu-i las sa deschida gura

Lasă un răspuns

 
