Plictiseala ne omoara…

De cateva zile imi e somn mereu,imi e lene si sa merg pe drum..

Mi se pare mie sau e o plictiseala generala?Te intalnesti cu cineva pe strada,il intrebi de sanatate si iti raspunde: ‘Imi e somn..abia astept sa ajung acasa.’ Omule..da esti sanatos?’Nu stiu,dar sunt plictisit..’

In momentul asta beau un ness, ca sa imi treaca somnul..Nu inteleg de ce mama ma bate la cap ca nu e bine sa bei cafea seara..Daca eu nu o beau dimineata,nu e mai normal sa o beau cand imi este  somn?

Si acum vine raspunsul pe care nu-l suport..”Da..dar nu o sa mai dormi la noapte!”Ehh…la mine nu are efect.La mine e chestie de moment,sunt mai energic,gesticulez,vorbesc…si dupa imi revin.Sunt mai prost ca bateriile Duracel.Ce chinezarie m-a facut mama!

~ de Habarnist pe Martie 17, 2010.

15 Răspunsuri to “Plictiseala ne omoara…”

  1. :))nu e generala tu.. e asa doar de la aerul de Bucuresti.. mai schimba l..
    …………p.s. nu’s plictisita da mi e o lene:))=))

  2. nu e doar in bucuresti..cred ca e mai degraba la generatia voastra…fimiu este si el un plictisit,deci…
    noi astia mai,,batrani,, nu avem timp de asa ceva,ca ar fi bine.

  3. ce somn mi-a fost astazi. . .

  4. @Thaisia..
    te inteleg..suntem colegi de suferinta.si mie imi e lene :d

  5. repede domne…eu cand iti zic k imbatranesti u batman batman..si in legatura cu bateriile..stim aman2 k te tin mult:)) :-” eu nu am zis nimic

  6. @Taisia
    ”Thais a spus asta la martie 17”..din cauza asta am pus H-ul..
    off fetele astea..poti sa imi zici si tu Ionut Claudiu..nush cu 2 de i..cu z intre Claudiu..cum vrei :d

  7. yup, plictiseala e atat de mare, incat chiar a crescut consumul de cafea:)

    PS – schimb de link?

  8. da.da-mi linkul 🙂

  9. luati niste magneziu cu B6

  10. ba vere da dreptate ai…plictiseala frateeee…de moarte 😐

  11. suntem generatia plictisita:))

  12. plictiseala si lenea este o stare generala.majoritatea oamenilor de langa mine sunt extrem de plictisiti si n-au chef de nimic,despre mine nu mai zic,mi-e asa de lene,k abia ma ridic din pat:))

  13. @addy Adevarat…:)

Lasă un răspuns

 
