10 principii in viata

Am primit o leapsa de la ‘Blogul unui minor‘.Nu-mi plac lepsele,nu ma impresioneaza,dar daca am primit-o…trebuie sa o fac.

10 principii dupa care ma ghidez in viata…

1.Pentru un carnat nu trebuie sa suporti tot porcul.

2.Atunci cand te simti trist si descumpanit, gandeste-te ca odata ai fost cel mai tare si mai rapid spermatozoid dintre toti.

3.Decat sa ma minta altii, mai bine paharul!

4.Decat sarac si bolnav, mai bine bogat si sanatos!

5.Din cocos nu faci gaina,nici din curva gospodina.

6.Când mai mulţi îţi spun că eşti beat, te duci şi te culci.

7.Decat sa muncesc degeaba,mai bine sa stau degeaba.

8.Ziua barbatului e in fiecare seara.

9.Zambeste, maine s-ar putea sa fi stirb.

10.Nu-ti lua vaca si femeie de la tara…amandoua au curul mare!

~ de Habarnist pe Martie 16, 2010.

15 Răspunsuri to “10 principii in viata”

  1. eh eu am nevoie doar de unul : enjoy life, there’s plenty of time to be dead:D

  2. hm…si ink unu da ti-l zic doar tie:-„

  3. sa-l dai si la altii

  4. Si tu ai probleme cu lumea de la tara? 🙂

  5. @Minoru’
    Cine vrea sa-si ia…

  6. 10.Nu-ti lua vaca si femeie de la tara…amandoua au curul mare!
    Cu asta m-ai dat gata! :))

  7. :>

  8. interesante principii..pentru cinci minute,m-au facut sa rad si sa uit de ale mele.

  9. @scorpio72
    Ma bucur ca te-am facut sa zambesti 🙂

  10. bunnnn . :))imi plac principiile tale 😀

  11. ai si tu principii ma?:))

  12. A 9-a e penala. :)).

  13. prima nu prea are ce cauta in lista asta. e de femeie frustrata

  14. pai merge si la barbati..da nu suna bine..’pt o bucata de…sorici,nu trebuie sa suporti o scroafa’ :))

  15. Interesante principii 😉 al 7-lea cateodata il pun si eu in practica :))

Lasă un răspuns

 
