Sa facem cheta pentru un vibrator…

Voi ati vazut ce stiri sunt pe protv?!

O sa va adresez o intrebare,ganditi-va bine…

Ce pot face doi batrani cu un salam?Daca v-ati gandit la faptul ca isi pot astampara foamea…ati gresit!

click sa vedeti stirea

O batrana de 73 de ani din Braila se zbate intre viata si moarte dupa o partida de amor periculoasa. Impreuna cu partenerul ei, un amic in varsta e 74 de ani, ar fi incercat sa-si creeze placere cu ajutorul unui baton de salam.”

Cat de tare..ce sex shopuri,ce jucarii sexuale…

Ce nu inteleg eu din toata faza,e faptul ca politistii il cerceteaza pe batran pentru vatamare corporala.Omul cu ce a gresit?Daca femeia a vrut placere de la bietul pesionar,daca instrumentul nu i-a mai sarit in ajutor…atunci a improvizat.Lasand gluma la o parte,e grav daca la varsta lor se mai gandesc la asa ceva..

App: se potriveste bancul asta,daca inlocuiti castravetii cu salamul..

La o manastire, la amiaza, vine maica staretza si le zice celorlalte maicutze: „Am o veste buna si una rea…cea buna e ca la pranz avem castraveti, iar cea rea e ca sunt feliati…”

~ de Habarnist pe Martie 15, 2010.

9 Răspunsuri to “Sa facem cheta pentru un vibrator…”

  1. eu fac un apel la bunatatea oamenilor..propun sa lasati tigarile deoparte o sapt si sa strangem banii pt a cumpara u vibrator..e logic..daca mosu intra la bulau baba nici de salam nu o sa mai aibe bani ..so un mic ajutor pt o persoana amarata:)
    P.S. poza e mortala:D

  2. :))=)))))))nu mai rade ma.. noi la varsta aia nici salam n=o sa mai avem:))
    ..ce sa comentez …. ca nu-mi mai vine sa zic nimic:|:|..
    cum ma cum?..

  3. cum?cu salam…dala de 12 cm..
    m-a dezamagit..mai mare nu gasea?

  4. daca era feliat era grav…

  5. nu-mi vine sa cred ce au putut sa citeasca creierii mei pe ziua de azi. minunat. :))

  6. Mda,spune bine Puya: „Spitalu’ de nebuni are o gaura in gard… Ca multi fug si nu stiu cum dracu’ au scapat”.

  7. pun sieu 10 mii pt vibrator

  8. Am scris si eu despre salam si castravete :>

  9. F tare poza, f tare bancul :)). De fosile nu comentez 😐

Lasă un răspuns

 
