Pisica blanda…zgarie rau!

Ziua de azi mi-am petrecut-o instaland windowsul,programe si tot ce-i mai trebuie unui om pentru ocuparea timpului.

Calculatorul meu avea nevoie de o curatenie de primavara si a primit-o.Nu intentionam sa il ‘purific’ tocmai in ziua de duminica,dar un stick luat aiurea,de la cine nu trebuie,te face sa-ti regreti fapta..

Urasc sa downloadez iar tot ce imi trebuie,sa imi tipe frati-miu in cap ca i-am stricat jocurile si sa pierd o zi intreaga aiurea…

Macar s-a incalzit afara,zapada aproape a disparut si se simte miros de primavara.Sper sa nu gresesc iar…nu mai vreau zapezi,mocirla si haine groase.Pana si cei mai mari iubitori de zapada s-au saturat…

Am vazut astazi la striri o intamplare care m-a lasat cu gura cascata..Un tanar de 23 de ani,care a vrut sa se dea mare in fata prietenilor,a provocat un tigru de la gradina zoologica din Sibiu si s-a ales cu gamba sfasiata in doua zone.Cat de prost trebuie sa fii ca sa faci asta?!Daca i-a mers cu pisica vecinei, de ce sa nu incerce si cu pisica aia mai mare de la ZOO?!Normal..asa e romanul.Daca nu arunca cu pietre in vreun animal,daca nu il loveste cu batul,daca nu ii da pufuleti si inghetata…nu se simte bine.De ce sa respecti afisul pe care scrie mare : ”Nu sariti gardul!,Nu hraniti animalele si nu depasiti zona de siguranta”?!Ala e pentru prosti…

Din toata faza asta…am inteles un lucru: Animalele nu simt mirosul de sange proaspat,simt lipsa de creier…

Ne auzim si maine,mai am de instalat in continuare…

~ de Habarnist pe Martie 14, 2010.

9 răspunsuri to “Pisica blanda…zgarie rau!”

  1. ai un blog asa misto, incat cat ma simt mandru ca bag eu primu comentariu!

  2. :)))) da bhai..adevarata faza cu lipsa de creier
    si in legatura cu pc-ul..pfoa ce imi trebuie si mie o curateie de primavara..nu faci si la mne? k dupa cate am citit „adori” sa formtezi calculatoare..platesc bine

  3. :)) ma mai gandesc..

  4. yaaaiiii! Ca tot veni vorba de curatenia de primavara!! Vreau si la mine!!

  5. ursule vezi ca ti-am dat leapsa:D

  6. :)))=)) buna faza cu mirosul prostiei:))

  7. sa satii ca simt prostia, pe mine mai mereu ma alearga cainii 😐

  8. @blogarel
    Buna asta…:d

Lasă un răspuns

 
