Berestroika

Aseara am fost la berarie.Nu mai fusesem niciodata,nu stiam la ce sa ma astept,la ce fel de oameni sunt acolo…

Am ajuns pe la ora 16,pe o mocirla de nedescris,pe o vreme ploioasa,dar nimic nu ne putea strica cheful de o bere buna.Am coborat multe randuri de scari,am trecut pe langa butoaie de bere,exact in subsolul restaurantului si ne-am ales o masa.Atmosfera era una placuta,ma simteam intr-un secol trecut din cauza peretilor din caramida si a vechiului proces de fabricare a berii..Iti era imposibil sa nu incerci toate felurile de bere,de la cea neagra,la cea rosie si chiar si blonda..Curiozitatea era mare,nu puteai pleca fara sa le incerci pe toate,pana si nebautorilor de bere le era greu sa nu incerce un fel din acea licoare.

M-a surprins gustul diferit,mirosul si taria berii,facuta cu trei zile inainte de a fi servita clientilor.Stateam la masa si ascultam discutiile prietenilor,dar gandul meu era in alta parte…la savoarea bauturii ce tocmai imi agita papilele gustative.

A fost frumos sa vad spatiul in care istoria incepe in urma cu aproape un veac,sa ies cu prietenii, sa povestim,in acel loc…diferit de haosul capitalei.

Si cand te gandesti la faptul ca femeile au fost primii berari acum mai bine de 2000 de ani….

~ de Habarnist pe Martie 13, 2010.

13 Răspunsuri to “Berestroika”

  1. exact..cea mai buna bere pe care am baut-o vreodata..recomand tuturor locul ala si recomand in special berea rosie:) un adevarat deliciu pentru doamne
    atmosfera de asemenea placuta iar servirea impecabila:D moa cata reclama le fac astora:)) da chiar merita

  2. Vezi că aşa încep toţi, din curiozitate şi din raţiuni gourmet-ice, şi sfâşesc la dezalcoolizare!😉

  3. :)) mai e pana acolo..trebuie sa te opresti undeva..deocamdata ma tin ‘franele’..

  4. buna-i berea, nu-i ca vinul, dar nici laba ca vaginul:)))

  5. imparatia beri….. ceva de vis..TARAM SACRU:))

  6. ce-as bea o bere acum =))

  7. Mai e putin si vine caldura. Se redeschide CM de Baut Bere la Halba. De anu trecut tot ma antrenez.

  8. :d cu cat te antrenezi mai mult…cu atat observi ca e altu mai bun ca tine..

  9. de exemplu eu.😀

  10. „pai in plm…acu’ 3000 de ani erau numa’ baruri si cazinouri… pana au aparut ele femeile in plm..”

  11. Foarte interesanta beraria asta. Trebuie s-o vizitez si eu !

  12. Dă-mi adresa rapid. Dintr-o dată, nu mai am chgef să fiu lady-like!😀

  13. http://www.berestroika.ro/ e mai bn asa…:d

Lasă un răspuns

 
