Acum intelegeti de ce urasc Twilight?

~ de Habarnist pe Martie 13, 2010.

19 răspunsuri to “Acum intelegeti de ce urasc Twilight?”

  1. jos cu twilight….huuoooooo balena nenorocita… eu kiar am adormit la filmul ala de kkt….huuoooo… na ca am dat si cu huo:))) asta e un film pentru fete de 13 ani care nu au avut prima menstruatie… cred ca balena asta a mancat jumate din echipa de distributie a filmului… ba ma sperie balena aia :))

  2. daca am unul de partea mea sunt fericit!:d

  3. da ba frate ba…serios ma sperie balena asta…daca ma manaca?:)))

  4. WTFFF get a life

  5. app sa nu ii arati lui mircea asta ca o sa planga….

  6. e asta dusa..nu e filmul de vina:)))

  7. du o inapoi ca moare:)))=)))

  8. Este oficial cea mai disperata fiinta dupa Twilight pe care am vazut-o!! 😆
    S-a speriat si Boni, catelusa mea, la cum se manifesta :-s

  9. -=))))000:)))))nu mai pot frate:))=))..
    bah nush dc ai pus asta aici:))da pana mea vrei sa raman surda?:)) asta are probleme psihice ca marea majoritate a astora nebune dupa twilight..sau mai bine zis dupa edward..sau robert cum l o chema:)))
    p.s. mie nu-mi place cum sunt facute filmele is de rahat…nici makr nu am avut rabdare sa ma uit in intregime la ele…
    p.p.s dar cartile sunt geniale:)) le-am citit pe toate 5 in 4 zile:))

  10. :))

  11. @Thaisia
    Si vroiam sa te laud..era perfect..pana la partea cu cititul…

  12. chestia aia din clip ma duce cu gandul la faza de la inceputul filmului „gozilla” cand sta japonezul ala pe pat si zice „gojiraaa, gojiraaa” =)) =)) gojiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  13. Doreşti un link-exchange? Te-am adăugat în blogroll-ul meu.

  14. omuleee ma sperie aia :)) doamneeee cu copiii tai mai dale si creier 😀

  15. sunt konnu. sunt la piticu paros aka poezie si trebuie sa dau comentariu:
    i-as da foc lu asta :))

  16. Eu am o singura dilema: cum se reproducastia, cu femeile astea?!?!

  17. Cum dracu’ sa-ti placa rahaturile alea de filme care nici cu vampiri nu sunt? 😐

  18. Am urat mereu Twilight.
    Dar,asta….asta e bomboana de pe coliva:)).
    Daca ar fi sa ignor faptul ca am ras ca disperata,chiar ma ingrijoreaza fiinta asta.
    Twilight spala creiere(asta,daca are ce spala…si nu are,in 90%din cazuri)

  19. Balena: OMG OMG OMG Twilight Twilight Twilight
    Eu: U MAD ???

    Jingle Bells
    Edward Smells
    Jacob Is OK
    Bella Yucks
    Twilight Sucks
    POTTER ALL THE WAY! HAY!

    cine crede ca Harry Potter e de 10000…00000000 ori mai bun decat Twishit ?

Lasă un răspuns

 
