Intors in timp…

Ziua de azi mi-am petrecut-o langa modemul de internet…

Lumea ma credea orb,surd..prost..Deja imi intrasera in obisnuinta cuvintele ‘ ‘ce-ai zis?..mi-a cazut internetul”.Am inceput sa cred in zei ai internetului,sa ma inchin la modem..Ma simteam de parca tot Click-netul radea de mine,de la femeia de serviciu si pana la director.
Dupa ce am vazut ca tehnologia nu tine cu mine,am plecat la facultate.Ajuns in banca mea,langa colegii de suferinta,mi-am dat seama ca nu mi-am luat caietele cu mine.Ma uit pe geam,in pamant,’ma fac ca ploua’ si imi vine in minte o idee geniala: ”Ii zic ca mi le-am uitat acasa!”
Eram atat de mandru de mine,aveam un zambet dracesc…Dar…mi-am dat seama ca nu mai sunt in liceu,ca nu intereseaza pe nimeni ce scriu eu,ca sunt un simplu student ce se chinuie sa treaca anul cu bine.

Si totusi..parca liceul era mai frumos,atmosfera era alta,colegii te sunau daca nu veneai la scoala.Erai mandru daca profesorul iti credea minciuna,sau cel putin se prefacea…

Te simteai ‘in familie’..

~ de Habarnist pe Martie 10, 2010.

22 Răspunsuri to “Intors in timp…”

  1. Gata, te-ai dezumflat deja?!
    Nu mai eşti macho-ul de ieri, care ameninţa cu destrăbălarea ori de câte ori are ocazia?…
    La şcoală, din nou? Cu ochii la profesor şi cu gândul la examene! Pfuai, n-aş mai vrea să trec prin asta nicicum!
    Şi totuşi, Baftă! 🙂

  2. Incepuse facultatea de o saptamana..:)si azi a fost prima zi in care mi-am facut simtita prezenta 🙂 am asteptat sa sparga altii gheata!daca alunecam si imi spargeam capul?:d

  3. ce viata pe voi „majorii”, minorii sa astpete nu? :((

  4. O poantă veche de acum vreo 10 ani spunea că nu devii cu adevărat mistic până nu îți cumperi un calculator. Să stai să te rogi la el 😀 Între timp s-a schimbat obiectul tehnologic, modemul – noul vițel de aur. 🙂
    Altfel, bine că există blog 😀

  5. :))

  6. Modemul meu face la fel de multe figuri! Noroc ca nu prea mai am tangenta cu messul, asa ca in loc sa dau explicatii celor din lista, bodoganesc de una singura… „zeii modemului” 😀

  7. Buna, gata eu te-am adaugat la mine.

    Iar eu, ia de la mine dupa blog al doilea banner.. multumesc:x

    O zi buna!

  8. si eu care credeam ca viata de student este f misto,un nivel mai avansat celui de licean..
    app-blogul meu se numeste simplu-Cataratorii

  9. poza aia e la fel de nostalgica…ca si intreg postul,,.ehe. pai ce .. asta-i viata?..

    • app.. ce ai vrut sa zici prin „”va potriviti de minune..:) ”aveti labiile mici foarte mari,mai mari decat cele mari ”””

      cine cu cine seamana/.???//haa

  10. nu e mai bine de mne k am scapat de modem si nici nu trebuie sa ma duc la facultate?:)) hai nu fiti invidiosi:D va pupa silvi

  11. S-a rezolvat si la mine.

  12. Adevarat ca la facultate nu mai e ca la liceu. Mai mult „fiecare pentru el”, din pacate…

  13. Cu totii avem cate un provider care sa rada de noi ….

  14. @ „Si totusi..parca liceul era mai frumos,atmosfera era alta,colegii te sunau daca nu veneai la scoala.Erai mandru daca profesorul iti credea minciuna,sau cel putin se prefacea…

    Te simteai ‘in familie’..”

    asa-i??? te cred, ca si mie imi pare rau ca mai am 3 luni de liceu si plec de langa colegii mei… dar scap si de probleme… ca azi m-am ales doar cu scaderea notei la purtare cu 3 puncte, dintr-o prostie… iesisem in fata liceului cu 3 baieti si 2 fete (toti colegi de-ai mei), dupa ora de sala de tractiuni… si band cafeaua si, mai ” batand un cuic la sicriu”, ce ne veni noua… sa aruncam cu bulgari de zapada in telefonul public de langa chiosc… numai, iaca ce trece pe acolo un om de vreo 35 de ani, mut(scotea pe gura doar aaa, fff, iiii, si tot asa)… si ii da o palma lu colegamiu… atunci, mam intors si l-am impins io, pe ala in zapada… suna ala la 112… pana sai faca legatura cu aia, (vorba ceea: in romania, pita vine mai repede ca politia), colegamiu scoate dn masina un pistol cumparat de la mercenaru, de la noi, cu aer comprimat, si ii trage in mana…incepe ala sa oracaie, facand ca toti dracii…apoi, neam urcat in opelu zafira a lu colegu si plecam imediat (parca am fi fost in filmele alea cu urmariri :))) apoi, dupa o ora ne intoarcem la scoala, si surpriza…nici nu am apucat sa punem un pas in curteqa scolii ca tocmai ce ne spune gardianu, ca suntem asteptati la director… apoi, ne face ala un scandal monstru… ca nea luat partea, ca a venit politia, la scoala, si deabia ia convins el, ca nu suntem elevi… si asa, pt tot deranju ala, neam ales cu 3 pct de la purtare… dar faza tare e ca am crescut si in ochii profilor :)) cam asta a fost ziua mea de scoala… dar, cu toate prostiile, sunt sigur ca imi va fi tare dor de ei 😉

  15. „Si totusi..parca liceul era mai frumos,atmosfera era alta,colegii te sunau daca nu veneai la scoala.Erai mandru daca profesorul iti credea minciuna,sau cel putin se prefacea…” cat de adevarata este partea asta…:-<

  16. @statusuri de mess..
    Pfiu..o adevarata telenovela :d tare faza

  17. ba da iti pica netu mereu ba, nu gluma!

  18. e de la vreme..:)

  19. daca tot ai shparlit poza asta de pe flickr era bine sa pui link spre autor. parerea mea.

  20. o am salvata de mai demult in PC..si din pacate nu mai am linkul pozei..daca ma poti ajuta tu..il pun fara discutii.

  21. Ti-am intors vizita pe care mi-ai facut-o pe blog si m-am oprit la acest articol, fotografia fiind prima care mi-a captat atentia.
    Citind articolul am inteles. 😉
    Nostalgia liceului… 🙂
    Eu abia astept sa termin! 😛

Lasă un răspuns

 
