Cateva sentimente..8 martie

La multi ani doamnelor si domnisoarelor.

Astazi,mama mi-a aratat cadourile pe care i le-am daruit cand eram mic.M-am amuzat cand am vazut primele cuvinte scrise de mana mea.Era un scris tremurat,plin de emotie si de dragoste.Erau poezii scrise de mine,fara prea multe metafore si figuri de stil,fara sa-i egalez pe marii poeti,dar erau pentru ea…

Mi-am adus aminte de copilarie,de vremea cand ziua mamei era cea mai importanta zi,ziua in care credeam ca i-am facut cel mai frumos cadou,ca nimeni nu este ca mine,chiar daca era o bucata de hartie pe care erau insirate sentimentele unui copil de gradinita.
Acum am crescut si lucrurile s-au schimbat.

E banal sa ii mai desenezi mamei cv..Uitasem ca nu trebuie sa daruiesti ceva scump ca sa ii arati unei persoane ca o iubesti..
La multi ani inca odata…

~ de Habarnist pe Martie 8, 2010.

17 răspunsuri to “Cateva sentimente..8 martie”

  1. foarte frumos:)
    imi aduc si eu aminte k ii furam mamei (k daca stia ca le iau stricam surpriza ;)) ) toate globuletele pentru pom si duceam la scoala…le sparteam asa marunt marunt si le lipeam cu aracet (sau nu mai stiu cu ce… ) si veneam acasa cu ceva frumos…si plina de lipici pe mana;)) era frumos. pacat k, copiii din ziua de azi nu mai stiu decat de felicitari online
    oricum…La multi ani tuturor!:)

  2. salut ursule. am si eu un blog si vreau sa facem un parteneriat rugandu-te sa ma bagi in blogrollul tau. astept raspunsul tau

  3. multumim:D
    La multi ani sh mamei tale!:D
    eo scriam mamei mereu:”iarta ma….promit ca n o sa mai fac…chiar daq te mai supar cteodata,iarta ma”:))))

  4. 🙂 ms

  5. dupa ce am intrat de 5 ori :))pe blogu taua zi fara sa vad nimic nou… (iara am luat teapa.. deja incep sa ma obisnuiesc:P )
    ete ca .. in sfarsit ai scris cv..si mare dreptate ai in ceea ce scrii… la multi ani.. ursoaicei mama:)) sau mamei puiului de urs ..suna mai bine

  6. :)) mi-a fost rau…si inca imi e 🙂 beau limonada,poate trece..

  7. cica ursoaicei 😆

  8. prea mult timp s-a scurs, prea multi ani s-au dus…vremuri in care un cadou chiar era facut din suflet, nu doar din obligatie. la multi ani la toate femeile!!

  9. […] prost Blog pierdut Blogu’ dreacu’ Blogu’ lu’ Măce Blogul lui gctinvalentin Blogul omului plictisit Bogdan easymoula Caius Calin Hera Cristian Lisandru Dan Chichernea Dan Crocodilu Dan Pătrașcu […]

  10. 8 Martie e ziua in care ti se face dor de mama chiar daca o ai langa tine.
    Ar trebui si o zi a tatei! Pe bune! 🙂

  11. Intrucat nu aveti o adresa de contact, va scriu aici si va rog sa eliminati de pe blogul Dumneaovastra fotografia Cartii de Identitate, pe numele Vlasin Vasile.
    VA aduc la cunostinta ca afisarea acestui document incalca prevederile legale.
    Cunosc faptul ca v-a parvenit de la o sursa anonima, dar transmiterea acestor informatii in spatiul public constituie infractiune.
    Va multumesc anticipat !

    Vasile Vlasin

  12. s-a rezolvat :d

  13. =)))))=)))

  14. @melami taţii se bucura astazi.de 44 de pahare 🙂 e ziua barbatului!

  15. Mă bucur să revăd 😉
    Și spun asta exact așa cum se și aude. 🙂
    cu drag.

  16. si mama a pastrat toate felicitarile hand made si toate poeziile compuse de mine pentru ziua de 8 martie.

    oare se mai organizeaza din astea prin scoli si gradinite? tin minte ca lucram felicitarile la orele de desen si eram tare fericiti cand reuseam sa facem felicitarea cea mai frumoasa…chiar daca ma faceam toata de super glue si culori…si trebuia sa ma justific, fara sa dau de gol surpriza.. 🙂

  17. acum se trimit mail-uri…:)

Lasă un răspuns

 
