Reclama Vodafone,varianta mea..

Stateam pe banca…Ma plictiseam…Si ghici cine se aseaza in fata mea? …[Konu ma..]
Ma gandesc eu: ”Cum sa ma bag in seama fara sa par ca vreau o bere?!” …Si-mi vine-n cap numele lui adevarat…Andrei..Il caut pe facebook..Ii recunosc faţa…Ii umblu pe profil pe acolo…Si vad ca ii place ..Ghici ce?…Berea …Ce fac?!….Soptesc ..”Bai ce-ar merge o bere acum”…[La fix cat sa ma`auda]….
Bai si scoate berea frate…Ma imbat cu el….Ne punem in cap…Ne imprietenim si pe facebook.Foarte tare…

~ de Habarnist pe Martie 4, 2010.

8 răspunsuri to “Reclama Vodafone,varianta mea..”

  1. foarte tare! :))

  2. :)) bine bine

  3. lool noi am facut protii din astea ptr toti profesorii.. evident la un foarte mare misto:))

  4. si hai ca tu..ai zis de konnu dar el a scris tot de el?wtf:))

  5. eu sufar de mine 😀

  6. cocalarule:d

  7. cat de tare:))ne imbatam ne punem in cap si cum dracu v-ati imprietenit si pe facebook cand voi erati coca pt mine ramane un mister:))

  8. si repetati faza in fiecare seara :))

Lasă un răspuns

 
