Blog de criza…

De trei zile ma tot intreaba lumea: ”Cati bani iti ies frate dupa blogul asta?”..Raspuns final:zero!(pot sa sun si un prieten daca nu ma credeti?!..).In primul rand nu am reclame gen:”Mareste-ti penisul cu 5 cm..in doar 7 zile”,”Slabeste 15 kg in 2 minute”,”Fa laba dupa Avatar..pe gratis”.Eu nu ma-ntreb ca voi ,,Cu ce m-aleg?”

Blogul il tin de placere.(Tu de ce faci laba?de placere..).Nu am mii de vizitatori pe zi ca sa fac milioane,am doi vizitatori…unu chior si unu schiop!

Unii cand se gandesc la reclame deja isi imagineaza un laptop, o vila si un Aston Martin..E greu,e de vis…

Blogul este o chestie pe care o folosesti cum vrei tu. Vrei sa scrii ce ai facut aseara? Scrie. Vrei sa-ti injuri vecinul? De ce nu? Vrei sa faci bani cu blogul?Bravo tie..

Ii respect pe cei care chiar scot bani buni din asta si nu se lauda.Daca m-as apuca si eu de reclame..poate as scoate de-o caramea sau de o eugenie..

Cu voia dumneavoastra,un habarnist pesimist…

~ de Habarnist pe Martie 4, 2010.

9 Răspunsuri to “Blog de criza…”

  1. ba tu iar faci aluzii? ca sunt schiop si chior?
    rusine!

  2. te dai singur de gol?:)

  3. :))=))ce uOAMENI sunteti

  4. niste animale…

  5. baaa…tu vrei sa nu te mai vizitez?:))glumeam pula mea daca nu noi atunci cine:))plictiseala rulzzz:))

  6. dak scoti de o eugenie o impartim k mereu iti vizitez blogu` 😀 :))

  7. pai..n-am cum sa scot pt ca nu am reclame!dar fac cinste de la mine 🙂

  8. uite prin posturi deastea unice, ti-ai mai castigat un vizitator…acm am dat intamplator de blogul tau… oricm frumos omule… imi place cum gandesti si ce gandesti

  9. …. „un vizitator”
    scuze, am gresit…un amic…te-am adaugat in blogroll

Lasă un răspuns

 
