Atentie..cacat!

Azi am ramas uimit de cati cacati de caine sunt in Bucuresti..

Te feresti de unul si dai de altul..e inevitabil sa nu calci!

Si nu inteleg chestia cu norocul.Eu ma consider ghinionist daca calc in rahat,daca se caca un porumbel pe mine…nu vad si nu inteleg cum a ajuns cacatul sa fie un motiv de pus bilete la loto.Ceva de genu :”Daaa!!Porumbelule..de cand te astept.Multumesc ca m-ai ales pe mine drept wc-ul tau.” Hai sa fim seriosi…Mergi pe strada si il mai auzi pe unu:”Am calcat intr-un noroc..pfoai baga-mi-as pula..”..Pai daca e noroc..de ce injuri?Oare daca e cacat de om..esti mai norocos decat daca e de caine?Intreb si eu..Voi ce parere aveti?

Ce post de cacat..

~ de Habarnist pe Martie 4, 2010.

5 Răspunsuri to “Atentie..cacat!”

  1. da cand calci in pipi tot noroc e?:))
    pfoa imi aduc aminte cand eram mica…era faza cu canalul…daca are gauri cu nr par era noroc daca era impar era cu ghinion:)))

  2. noi nu prea aveam canale..:))

  3. ce vrei frate asa macar se mai duce cacatu` de pe trotuar

  4. chiar frate,pana la urma plm…nu poarta noroc cacatu,ba chiar te mai injura si ceilalti ca puti cand stai langa ei:))

  5. avem bre si noi canale :d da fara capac . doar tre sa-si mai rupa cnv mana cv nu?:))

Lasă un răspuns

 
