Un post de primavara…

Stiti senzatia aia in care vrei sa te duci la facultate,dar parca mai bine e acasa?Ehh..asa mi se intampla mie de vreo 3 zile..Ma trezesc pe la 12-13,ma uit pe geam si imi zic:”Ce zi frumoasa de stat acasa..”

De maine am zis ca ma duc(ce cunoscut imi suna…parca era : ”De maine ma apuc sa invat”..),mi-au ajuns trei zile in plus de vacanta(oare?!).

Bine ca s-a incalzit afara,nu mai suportam geaca,manusile si bocancii.Acum e perioada in care te reinoiesti sufleteste…adica schimbi vinul cu berea.Mirosul firului de iarba si privitul ghioceilor… iti deschide apetitul de gratare si iesiri cu prietenii.(am stricat frumusete de descriere…).Incepe perioada in care te uiti la ceas si nu iti vine sa crezi ca e ora 22,din cauza luminii de afara..

Hai ca v-am plictisit destul…ne auzim si altadata.

~ de Habarnist pe Martie 3, 2010.

17 răspunsuri to “Un post de primavara…”

  1. si terorizam terasele 8->

  2. maine=bere+poezie+marlboro

  3. +seminte…ca alea fac mizerie..

  4. „Bine ca s-a incalzit afara,nu mai suportam geaca,manusile si bocancii…” clar nu ai asculat meteo in ultimul timp, caci tinere…cica iar ninge:( deci v-a trebui sa mai amanati dezbracatul fetelor datorita caldurii:D

  5. uite cine imi strica bucuria…

  6. alooo …mai usor cu semintele k faceti apendicita

  7. „de maine ma apuc sa invat” promit! 🙂

  8. n-am rosii:)) stii faza nu?;;)

  9. hmm..nu..dar mi-o poti explica..:d

  10. e genial:d

  11. Vrei un domeniu.com +6 luni de hosting profesional? http://www.florinelu.com/editia-i-concurs/

  12. da chiar foarte tare tipu…deci u ai rosii sau nu?:))

  13. nu..:d

  14. bai de cand astept sa se face cald afara….nu credeam ca o sa mai vina vara;)):D

  15. tzeapa :)) iar e friggg. brrr

  16. da…mi-am luat teapa..

Lasă un răspuns

 
