Tu cati prieteni ai?

M-a inspirat reclama la Bergenbier..rectific..am vazut pe un blog

Pe mine… cred ca…

400 – ma cunosc

190 – imi stiu numele de familie

180 – au numarul meu in telefon

2– m-au ajutat sa mut mobila

pentru ajutor, noaptea, mi-as suna familia si cativa gherţoi

prieteni adevarati… ma mai gandesc

P.S:Care-i viteza maxima a sexului?

Raspuns:68..ca la 69 te dai peste cap.

~ de Habarnist pe Martie 2, 2010.

6 Răspunsuri to “Tu cati prieteni ai?”

  1. sa-l piş in geam :))

  2. :))=))…eu as mai pune cv la aia 400

  3. bine ai venit pe blog taisia tropical 🙂

  4. eu vreau sa stiu forta de frecare domne

  5. buna asta :))

  6. frate pt mine prieten e ala cu care ma intalnesc pe strada si-l salut,tovaras…ei bine asta e altceva asta e ala care-mi trage scaunu de sub fund sau imi spune ca sunt de cacat:)):))

Lasă un răspuns

 
