Bond..Habarnist Bond

Nu mai pot…M-au disperat astia de la spionaj.com cu mailurile.Pixuri de spionat,microfon spion(350 ron),camera mascata in telecomanda(350 ron) etc..Baa v-ati uitat prea mult la filme!?Ce dracu sa fac eu cu astea?Sa le pun in baie la fete..ca labagii?Sa imi inregistrez prietenii cand ragaie sau scuipa?Nu sunt atat de important…

S-ar putea sa iti placa si: ”Hitler e suparat ca am inchis blogul”

~ de Habarnist pe Martie 1, 2010.

6 Răspunsuri to “Bond..Habarnist Bond”

  1. adevarat:)) e criza domne ..spera si ei sa agate ceva cu ajutorul mailurilor,oricum prea disperati si mare lucru nu cred k le iese prin metoda asta,,,

  2. sunt multi copii care n-au ce face cu banii..

  3. pai deh.. niciodata nus e stie cand ai nevoie de un pix cu camera.

  4. te-am adaugat in blogroll
    trece-ma: *Man vs Woman*
    http://clubul-meu.blogspot.com

  5. s-a facut!

  6. frate esti crazy acum 5 min am sters un mail cu astia,sa-i fut in gat de jegosi ca nu scap de ei X(X(

Lasă un răspuns

 
