La un pahar..

Asta seara am facut un gratar.A fost ziua prietenei mele(ziceti si voi ‘la multi ani’..ca nu va doare gura).

Printre sunetele produse de spartul semintelor si desfacutul sticlei,se aude si un prieten(mai vesel..):

”Ba hai sa va povestesc ce-am facut cand eram beat(doar nu imi povestea ce a facut in sesiune)..Ne-am dus la furat de gaini,la un vecin,eu si cu inca un prieten.Sarim gardu,intram in camera unde dormeau gainile,ne pregatim de fapte..si brusc se aprinde o lumina in curte.Noi,speriati si beti,ne puneam ‘pe vine’ si acultam.Deodata se aude: ”Ba care sunteti acolo?!”..Cel mai alcoolizat dintre ei raspunde: ”Noi gainile..dormim”…si dai si fugi…

Genial,nu?Exact ca in banc…

~ de Habarnist pe Februarie 27, 2010.

13 Răspunsuri to “La un pahar..”

  1. =))
    sa-mi bag pula, lebada aia, a facut ala la gat, nod de marinar=))

  2. era gasca ma..lebada e alceva :d

  3. =))

  4. ce prieteni dubiosi ai. tu ziceai de mine ca sut dubios :))

  5. eh..nu e altu k mkle..bine ca nu a povestit cand ma duceam si eu cu el la furat:))

  6. numa la furat va e gandu…

  7. La multi ani prietenei tale :> ..

  8. ms mult 🙂

  9. asa e bai claudiu..la multi ani prietenei tale:)))

  10. La multi ani prietenei tale!!!
    care sunt zmeii care au zis asa cva?:))) sa mi spui sh mie:)))

  11. ms 🙂 Macle si Porto..sunt din tmd 🙂

  12. macle sh porto:)))
    da …n am auzit de astia…

  13. inseamna ca nu prea ai fost prin tmd 🙂

Lasă un răspuns

 
