1 martie..unu’ scurt.

Lume,lume…urmeaza 1 martie.Placerea femeilor..E luna in care florile se ofilesc in vaza si martisoarele primite(vai ce frumos…)stau in sertare.E periada in care esti acostat de florarese si de vanzatorii ambulanti.Imi aduc aminte foarte bine de discutiile pe care le aveam cu floraresele.

Ceva de genu:

”Hai sa-ti dau o floare baiatu’!Vino aici ca baba nu vinde de un an-doi flori,baba vinde de o viata.Uite ce flori frumoase..(plm..am mai vazut flori..nu ma impresionezi)

Hai sa iti fac un buchet frumos pentru aleasa inimii tale(baa esti nebun?!).Uite..iti pune baba floarea dragostei(si iti arata o buruiana..),iti mai pune si floarea pasiunii(mda..a doua buruiana)..si sa vezi ce o sa te indrageasca.Tu esti baiat frumos,daca ii duci si buchetul asta,o lasi fara cuvinte..(daca vreau sa o las fara cuvinte..imi iau una muta).

Hai sa-ti dea Dumnezeu sanatate.Sa ai norocul in frunte maica..Pfiuu sa nu te deoache baba..(si-ti da o flegma imaginara..).O sa vezi tu..ca baba stie ce zice.”

Nimic nu faci fara flori. La botez te duci cu floarea, la mort te duci cu floarea,de 1 martie tot flori…

Nou pe blog!Retete culinare =>click

~ de Habarnist pe Februarie 27, 2010.

5 Răspunsuri to “1 martie..unu’ scurt.”

  1. Mie imi plac martisoarele si ghioceii ………. eeeeeeeeeeee 🙂

  2. floarea are cea mai larga utilizare… de la bebelusi la nunti morti etc floarea e nelipsita.. ia sa ne facem noi o florarie ba

  3. 🙂

  4. eu nu i-am luat flori lu’ mama..

  5. nici eu =))=))
    V-ATI PRINS? 😀

Lasă un răspuns

 
