Parerea fetelor conteaza..sa zicem.

Rivalii Prietenii mei Konu si Feruccio au scris astazi cate un articol despre vreme..Nu mai inteleg nimic.Ori au vrut sa ii tina locul fetei din Libertatea,ori lu Busu'(ala care se imbraca in pinguin),ori nu mai au subiecte(nici eu nu am..daia scriu articolul asta).Am primit cateva recomandari,cateva subiecte de blog..Cativa/cateva mi-au recomandat sa fac in continuare rubrica ‘Prietenii mei’,dar sa scriu despre fete.E cam aiurea pentru ca fetele sunt altfel,nu se imbata,nu se amuza pe seama lor…chiar nu stiu ce sa fac.

Voi ce ziceti?

S-ar putea sa iti placa si :”Ce filmulete gasiti pe youtube”

~ de Habarnist pe Februarie 25, 2010.

4 răspunsuri to “Parerea fetelor conteaza..sa zicem.”

  1. ca sa vedeti vremea de maine intrati pe blogu lu konnu:)))):)))

  2. s*** g***: eu mai rad la prieteni
    s*** g***: sa nu care cumva sa iti vina vreo idee
    eu: :))
    s*** g** is typing…
    s*** g***: k iti fac pana

    Hehe..

  3. esti o persoana moarta

  4. =))

Lasă un răspuns

 
