Lucruri ciudate part1

Cele mai ciudate dorinte inainte de moarte.

In calitate de proprietar al unei firme de pompe funebre, croatul Franjo Jozic a vazut si a auzit multe la viata lui. Aflat la varsta de 72 de ani, antreprenorul din Zagreb a facut o lista cu cele mai ciudate cereri ale persoanelor pe care le-a ingropat.

O vaduva in varsta de 84 de ani a refuzat cu vehementa sa fie ingropata alatri de raposatul sot, preferand sa isi doarma somnul de veci la mare distanta de acesta, insa a cerut ca in sicriu sa fie pus papagalul impaiat, care i-a fost cel mai fidel prieten.

Un barbat a insistat pe langa rude sa il ingroape cu toate obiceiurile zonei, insa sicriul sa il captuseasca cu bancnote, astfel incat macar o mica parte din averea sa sa si-o poata lua „pe lumea cealalta”.

„Am avut multe cereri ciudate, lista e lunga. Cel mai tare m-a uimit cererea unei fiice care a aflat dupa ceva vreme ca mama sa decedase, acestea fiind certate. Femeia a venit sa-mi ceara sa-i dezgrop mama pentru a recupera proteza de sold pe care ea i-o platise. Evident, am refuzat, insa m-am minunat pana unde poate merge rautatea”, povesteste septagenarul, citat de Ananova.

De asemenea, Franjo Jozic a povestit nenumarate intamplari hazlii legate de recuperarea diferitelor bunuri ingropate, printre care si una memorabila. Pe rand, mai multi membri ai aceleiasi familii au mers sa il roage sa dezgroape mortul pentru a recupera o parte din bijuteriile de familie cu care acesta fusese ingropat.

~ de Habarnist pe Februarie 24, 2010.

2 Răspunsuri to “Lucruri ciudate part1”

  1. „am dat si eu comentariu ca mi se parea pustiu”
    =))

  2. De acum inainte cand ramanem fara bani stim ce sa facem :))

Lasă un răspuns

 
