Cine sufla in lumanari?

In scurt timp, ‘Blogul omului plictisit’ sarbatoreste 20000 de vizitatori.Nici mult,dar nici foarte putin.Binisor..

Imi aduc aminte si acum ziua in care l-am facut.Era o zi mohorata,friguroasa si cu multa plictiseala.Konu,prietenul meu,isi facuse un blog de cateva saptamani.Un blog nasol..(asa se numeste).Stand pe banca,la un ‘pahar de vorba’,m-am gandit: ”Bah ce-ar merge un blog acum.Si scoate sahu si ma bate. Imi fac blog,il intrec pe konu si il sterg…”

Ma intrebati daca l-am intrecut?Normal..i-am dat umilinta..De ce nu l-am sters?Ca mi-a fost mila.Am zis ca are suflet,sufletul meu..pus pe hartie..(ce poet am fost).

Si iata ca nu scapati de mine..Ma rog..sa zicem.(aveti in dreapta sus acel ‘X’ rosu).V-am amuzat cu rubrica ‘Prietenii mei‘,am raspuns la intrebarile plictisitilor,am facut fata saptamanii(ce va mai placeee..),am facut acel chat(pe care nu vorbeste nimeni)…
Nu va mai plictisesc…ziceti-mi si voi ceva de bine.

~ de Habarnist pe Februarie 24, 2010.

10 Răspunsuri to “Cine sufla in lumanari?”

  1. ehe…mandra de blogul asta:D sper sa aduci din ce in ce mai multi vizitatori…asteptam aniversarea de 50000 😀
    P.S.:…eu clar nu suflu in lumanarile aleia

  2. Este un blog bun si interesant.Continua treaba buna.

  3. ms 🙂

  4. si daca doreste cineva sa intre iar pe fostul blog nasol, care l-am sters, nu se mai poate.
    dar blog nasol a prins viata si lumina la ochi acum vreo 3 zile:
    http://www.celmainaspablog.wordpress.com

  5. daca nu vreti voi ma sacrific eu si suflu in lumanarea ei….

  6. ps LONG LIVE SCHIOPU THE ONE HO WILL SAVE THE WORLD FROM ….(ziceti si voi un dezastru dasta mai mare asa ca mie lene sa ma gandesc)

  7. haide ba, in cateva saptamani n-o sa mai fiu handicapat fizic, doar mintal:))

  8. asa zic si aia din intersectii..:)

  9. SA-ti fie tarana usoara:))glm gg ursache;) al tau prieten care ti-a futut masina prin cocleauri cand am fost la peco sa luam..nu mai stiu ce:))

  10. XZJ-ul?ca pe asta noua nu cred ca i-am dat’o cuiva prin ‘coclauri’ 🙂

Lasă un răspuns

 
