Totul pare mare atunci cand esti mic..

Aseara m-am uitat la stiri..Am ramas scarbit de gropile din Romania,de tunurile care se dau si de copiii oamenilor cu bani..

Se discuta despre Andrei Nastase, fiul fostului premier,care a fost implicat, in noaptea de joi spre vineri, intr-un incident in Clubul bucurestean Gaia. Cica un tanar care a avut ghinionul de a nu face parte din grupul de petrecareti al fiului de politician s-a ales cu arcada sparta si cu o puternica hemoragie nazala.Cine credeti ca l-a batut pe acel baiat?Andrei Nastase?Nu..Cele patru garzi de corp ale lui Nastase Jr..Am ramas socat cand am auzit..4 garzi de corp?4 maa?(stai sa-mi dau o palma!).Adica asta cand se duce sa bea un suc,sa se cace,sa fumeze e urmat de patru gorile?Cat de important sa te crezi,cate basini sa ai in cap?!Eu il cred pe taica-su ca nu mai are ce face cu banii..masini are,tablouri are,oamenii ii numara ouale..un baiat are.Mult respect domnule Nastase.Va urez sa va bucurati de viata cum se bucura pensionarii romani.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

S-ar putea sa iti placa si : ”Post fara nume”

~ de Habarnist pe Februarie 23, 2010.

8 Răspunsuri to “Totul pare mare atunci cand esti mic..”

  1. uha…si cei 4 crai il tin de manutza cand face pipi?

  2. dak stai sa te gandesti la kt de important este nu e mult 4 gorile…si eu as avea nevoie de 2….dar deocamdata nu imi permit

  3. cine e important ma?fisu?ce a facut el pentru tara asta?daca il vedeai pe strada il cunosteai?…plm aiurea ce gandesti.

  4. E ciudat ca desi nimeni nu pare sa stie cum arata, trebuie sa fie protejat domne…:))

  5. da..mi’ar p**a

  6. spre exemplu eu am doar 2 bodyguarzi si nu ma laud.

  7. unu iti tine carja si de unu te sprijini..:d

  8. daca gasesti poze cu ei….sa vad ce prosti ar lucra pt putoiu ala….

Lasă un răspuns

 
