Sunt un infractor..

Sunt mandru..m-a oprit politia.Stiu..sunt un infractor,un om care nu merita sa traiasca printre populatie.Iertati-ma..am mers pe marginea strazii,am pacatuit.Ma puteti ierta vreodata?Hai sa va povestesc..Cum mergeam eu linistit pe strada,am fost oprit…
Garcea:Buna seara.Unde va duceti?
Eu:Acasa…
Garcea:Cum va numiti?
Eu:Pai..(si am zis numele meu)
Garcea:Parintii cum se numesc?
Eu:Se numesc…
Garcea:Aveti grija..sa nu faceti probleme…
Pai ma in gura ma-tii..(scuzati-mi limbajul),altii fura miliarde..si tu te iei de mine ca merg pe marginea strazii?!

Ps: O leapsa noua pe blog.click

~ de Habarnist pe Februarie 19, 2010.

2 Răspunsuri to “Sunt un infractor..”

  1. de fapt te-au oprit pentru ca nu facusei nimic, doar respirat si mergeai si au vrut sa te agite :)) eu am fost oprit si legitimat de mai multe ori si m-am si certat cu „destepti” d-astia :))

  2. […] By mama ta Cum Ursu a zis in articolu’ ăsta ca l-a luat poliţia, a uitat sa precizeze ca eram cu el. Acolo el povesteşte ce a vorbit el cu […]

Lasă un răspuns

 
