Prietenii mei part10

Urmeaza articolul ”Prietenii mei part10”…in exclusivitate,in direct si in reluare doar pe Blogul omului plictisit..

Urmatorul nominalizat la sectiunea ” Prietenii mei part 10” este Pascu..Bine , pe el il cheama Maturaru..

Victor Hugo,adica un om destept,spunea ”Prietenia inseamna a fi frate si sora, doua suflete ce se ating fara sa se confunde, doua degete ale aceleiasi maini”…hai ca deja o dam in extreme.Sunt eu prieten cu Pasku,dar n-am ajuns sa fim doua degete ale aceleiasi maini..Nu stiu eu ce face el cu mana lui..
Destul cu vorba..sa incepem:

  • a f** o papusa gonflabila in porbagajul masinii
  • a lucrat ca paznic
  • are poze de cocalar pe hi5
  • a batut un om care mergea cu,caruta, atunci cand era beat..
  • a aruncat o pisica moarta in curtea unui prieten
  • huiduie lumea cand trece prin fata casei
  • ii placea mai mult blogu lu konu, pacat ca l-a sters si acum trebuie sa intre pe al meu.
  • iarna se imbraca in salopeta de vanatoare
  • se preface perfect ca e beat
  • isi da drumu’ cand vede o motocicleta
  • se intituleaza ‘bossulake’
  • a facut revelionul in 5 oameni.
  • cand se imbata striga :”Sa ne traiasca p***le” si ‘linge-m-ai in p**da’
  • a alergat un prieten,ala s-a impiedicat si pascu s-a pisat pe el
  • s-a lasat de facultate pentru ca i se parea prea grea
  • mereu cand il suni iti zice ca ‘a intrat in niste probleme’
  • a dat la m*e pe 10 Ron
  • Cand l-am intrebat daca are o guma a raspuns :’Am luat-o in gura cand am plecat de acasa'(V-ati prins?)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

S-ar putea sa iti placa si ”Prietenii mei(toate posturile)”

~ de Habarnist pe Februarie 16, 2010.

7 Răspunsuri to “Prietenii mei part10”

  1. super tare caracterizarea

    totul este adevarat

    ma mandresc cu tot ce scrie aici b-)

    nu ca altii sa stau sa fac laba in casa….

    bv …

  2. pasculeeee…sa traiesti bine!!!

  3. asta e cel mai infect prieten al tau =)) infect! =))

  4. e de treaba omu..am ales eu prost poza 🙂 oricum toate pozele au fost alese ca sa fie amuzante..:)

  5. cine vrea sa stie pe cine s-a pisat pasku?

  6. frateeeee,o sa-ti cer drepturi de autor pt faza cu lutu-n gura=))plm…e inofensiv,nu e asa traine-ar p**lili:))=))

  7. el e:))

Lasă un răspuns

 
