Leapsa..

Am primit o ‘leapsa’ de la ‘Baiatul ciudat‘.Leapsa asta..cum sa va explic eu?!E ceva ‘la moda’..Daca nu ai jocul acesta pe blog esti un gherţoi,e ca si cand toata lumea are conversi in picioare si tu ai tenesi cu crampoane..(daia rosii!)..

Sa incepem:

1) Ce iti propui pentru 2010 ?

Pai, sa sa fiu asa frumos cum crede mama ca sunt si sa am atatea femei cat suspecteaza tata ca am.

2) In 2010 iti doresti sa ajungi undeva ?

Sa ajung seara acasa.

3) Cel mai mare esec pe 2009 ?

Am vandut dacia 1310..

4) Cand erai mic toata lumea te intreba ” ce vrei sa te faci cand vei fi mare ” , tu ce raspundeai ?

Aviator..

5) Daca un inger vine si iti spune ca mai ai de trait fix un an ce faci ?

Experimentez toate placerile vietii..

6) Daca castigi la loto 10 mils de euro, ce faci cu banii ?

II donez Imi iau o vila,3 masini..si ii cumpar unui prieten un trabant.

7)  Ce ai vrea sa scrie pe piatra ta funerara ?

Razi manca-mi-ai p*la

8) Vrei sa incerci in 2010 sa sari cu parasuta ?

As vrea..

9) Ce luna urasti cel mai mult ?

Urasc luna martie.

10) In 2012 vine Apocalipsa :)) ?

Nu o astept..

Tre’ sa dau mai departe acum?:| Luati..e pe gratis!

~ de Habarnist pe Februarie 15, 2010.

3 răspunsuri to “Leapsa..”

  1. Ai decazut ba in ochii mei si in ochii cititorilor(mai citeste cineva blogu inafara de mine?) BUNA ASTA ! :))

  2. tu esti singurul vizitator.:d pentru tine il tin 🙂

  3. insist..martie este o luna frumoasa:D pt femei.. :-„

Lasă un răspuns

 
