Discutii..

S-a intamplat minunea!M-au sunat astia de la vodafone.Stateam si eu in anonimatul meu si am fost remarcat.Mda..stiu ca s-a mai intamplat la mii de persoane..dar ma simteam si eu bine ca l-am refuzat.
Conversatia: Alo Domnul (Eu)?
Eu:Da..(si ma scarpin in…cap)
El:Ma bucur sa vorbesc cu dvs domnule(baa esti nebun?!deja devine interesant..ma simteam bine)
Eu:Spuneti..
El:Sunteti pregatit sa auziti o veste foarte buna?(tine-ma ca-mi dau drumu’..)
Eu:Mda..
El:Pentru ca sunteti abonatul nostru fidel,va oferim o oferta foarte buna.Aceasta oferta nu o gasiti in magazinele Vodafone sau pe internet.(hai ca te-ai stricat..am lucrat si eu intr-un call center..)
Eu:Mda..spuneti
El:Aveti telefon fix?
Eu:Da..da nu’l scot.Am internet de la Click net(e varza!)..
El:Doamne ferestee..nici nu vroiam sa il scoateti.Dar va putem oferi un telefon fix modern,500 de minute in reteaua vodafone..(acum mi-l bagi pe gat?)
Eu:Am minute destule..

Si cam asta a fost conversatia..nu i-am inchis telefonul.I-am urat o zi buna in continuare(asta e luata de la englezi..) si sa mai revina cand e ceva important…

~ de Habarnist pe Februarie 15, 2010.

Lasă un răspuns

 
