Ziua mozolitilor

Maine e ziua indragostitilor..ce sa zic eu despre aceasta sarbatoare?!In primul rand inimioarele din pluş, la mare căutarea în această sătpămână, se vând ca pâinea caldă…gen: ”Mare cat inima mea,mare cat inima mea..”.S-a cam dus vremea in care le daruiai fetelor o floare si ele se emotionau..

”Vai ce cadou frumos…” mda…dar defapt mai are 3 perne in forma de inimioara,de la fostii prieteni..

Un lucru e sigur,faza cu : Grupul barbatilor singuri si fara obligatii saluta fraierii care umbla dupa cadouri` …nu mi se mai potriveste.

Anul aceasta,ca si anu trecut,sunt printre ‘fraieri’..Am si eu un mesaj pentru baietii singuri…: Grupul barbatilor ‘fraieri’ saluta baietii care inca fac laba dupa femeile altora.

~ de Habarnist pe Februarie 13, 2010.

4 Răspunsuri to “Ziua mozolitilor”

  1. postu` perfect . :))

  2. du-o frate in oacean k moare:))

  3. ocean*

  4. ok merci merci! 🙂

Lasă un răspuns

 
