Parerea ta conteaza!..sa zicem

~ de Habarnist pe Februarie 10, 2010.

8 răspunsuri to “Parerea ta conteaza!..sa zicem”

  1. HoHoooo. Sondaj de actualitate.
    Pot sa-l reporduc pe Glob ?

  2. L-am băgat. Te-am menţionat

  3. poti..nu-i nicio problema 🙂

  4. am adaugat banneru 🙂

  5. am vazut. multam 🙂

  6. drogurile astea usoare din legal shopurile astea nu sunt chiar asa de bune mai ales daca nu stii ce sa cumperi si de unde, dar merge :). plus ca trebuie „luate” cu masura. iarba pura e cea mai buna, aia sper sa se legalizeze pana mor sa stau cu copii mei la un joint legal la soare 😀

    ps: am postat pe blog si eu 🙂

  7. tu dupa nume esti cam dubios :d Glumesc..

  8. chiar sunt dubios dar in sensul bun al cuvantului, evident. sa-mi repar greseala de mai sus: „daca nu stii ce sa cumperi si de unde, dar MERG…” 😀

Lasă un răspuns

 
