Prietenii mei part8

Nu m-am putut abtine sa nu revin cu rubrica ‘ Prietenii mei ‘. Stati…nu lesinati,nu plangeti de emotie..chiar am revenit!

Al optalea prieten pe care il voi descrie astazi este Gaze…urata porecla..Bine , pe el il cheama Bostan..

P.G. Wodehouse,adica un om destept,spunea ca:  ‘Alcoolul este o vitamina prost înteleasa. ‘.Eu cred ca Gaze a inteles foarte bine aceasta vitamina si se tine de tratament.

Deci…sa incepem:

  • a dormit in masina pana dimineata,atunci cand era beat
  • da pumni telefonului dupa ce bea cam mult..
  • pupa pe toata lumea atunci cand e beat
  • are mereu 2-3 pachete de servetzele la el
  • a cazut dupa boxele discotecii direct sub masa
  • prietenul lui cel mai bun este Mitica..(o sa il prezentam altadata..sper) cand nu-l bate..ii ia apararea
  • are fata de betiv
  • fumeaza doar atunci cand e beat…
  • seamana cu Mitica…
  • sta in ghetou..
  • dintre un Don perignon si un Blanc de Noire..mereu va alege un Cavadoro
  • parfumul oferit de gagica-sa e si acum la mine in masina..
  • Daca merge pe malul unui lac si vede pescari nu se poate abtine sa nu strige ‘popa-n undita voastra’
  • e de parere ca Dumnezeu,cand a facut lumea,a obosit si s-a odihnit..
  • Isi scoate toti banii din buzunar si ii numara,atunci cand e beat..

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

S-ar putea sa iti placa si  ”Prietenii mei(toate posturile)”

~ de Habarnist pe Februarie 9, 2010.

11 Răspunsuri to “Prietenii mei part8”

  1. =)))…sigur e Gaze:))))

  2. numa prieteni „rosii in obraji” ai tu

  3. si totusi…ce mult il iubiti voi:D foarte reprezentativa poza:))
    si pacat de parfumul de la gagica lui..mirosea chiar bine:))

  4. desi sunt adevarate toate lucrurile astea io ma mandresc cu ele, mai ales cea cu cazutul de pe scena, nu „boxe”, mai putin cea cu parfumul :D, iar noul meu prieten e grasu care mai nou el ia bataie :))
    P.S. sunt cel mai cuminte baiat din Fundulea :))

  5. bostan bun baiat:) de pe randu ala stiti voi care:))

  6. Asteptam si alte posturi cu prietenii mei

  7. o sa mai fie..cred 🙂

  8. gaze chiar e cel mai cuminte baiat!

  9. eu sunt dovada vie ca avea 2-3 pachete de servetele la el, mi le dadea mereu mie ca sa sterg banca 😀 colegu’ cribo rulzzzz \m/

  10. chiar are servetele la el mereu:)) cred ca a investit multi bani in servetele :))

  11. mai are si guma in afara de servetele :))

Lasă un răspuns

 
